Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Før kunne man gå inn i postkassen i Postbankens nettbank dersom man ville kontakte Postbanken. Jeg kan ikke lenger finne denne muligheten. Har de fjernet den ved omlegging til ny bank?

Er det forresten flere som opplever at nettbanken fremdeles bare fungerer halvveis? Masse informasjon som "for tiden er utilgjengelig" osv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sidney
Skrevet

Du har ikke muligheten til å sende sikker mail fra postkassen din i nettbanken nå, men den kommer snart tilbake. Muligheten er midlertidig tatt bort mens alle kundene flyttes over i den nye nettbanken. Er det noe du trenger hjelp til, kan du jo bare ringe kundeservice eller gå innom et kundesenter eller postkontor.

Nettbanken fungerer bra hos meg. Det eneste som ikke er ok er at kontooversikten ikke er tilgjengelig på startsiden, men dette står det forklaring på og det er også link direkte til kontooversikten.

Skrevet

Som Sidney sier, den kommer tilbake.. Syntes å huske at det var i juni/juli den funsjonen skulle komme tilbake..

Skrevet

Virker som det er litt tilfeldig om den virker eller ikke. Det kommer og går litt, men dersom du prøver igjen senere, så er det stor sjanse for at det kommer til å virke igjen.

Skrevet

Min har virket helt fint de siste dagene

Skrevet

Jeg hadde noen (en gang=P) problem med å logge inn og fikk beskjed om å komme tilbake en annen gang, ellers har det vært helt ok :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...