Gjest MinnieMus Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Til dere som skal hente sin kjole eller noe annet på Solgunns: Sjekk åpningstidene!! Før var det 17.00 hverdager unntatt torsdag, da det var 19.00. Nå er det 16.00 og 17.00 torsdager. 14.00 lørdag. Onsdager stengt!! Det har jeg smertelig erfart Ringte for å sjekke åpningstider på mandag, just in case, de opplyste om de nye, men sa ikke at det var stengt på onsdager Kom dit igår, ordnet meg fri fra jobb for å rekke det før 16.00, og ordnet meg med egnet bil til stor kjolepose - Låst dør!!!! Var så sint så jeg holdt på å begynne å grine... Gifter meg på lørdag, og har fullt program frem til da. Har ikke tid til å dra til Lillestrøm hver dag...
Kath Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Til dere som skal hente sin kjole eller noe annet på Solgunns: Sjekk åpningstidene!! Før var det 17.00 hverdager unntatt torsdag, da det var 19.00. Nå er det 16.00 og 17.00 torsdager. 14.00 lørdag. Onsdager stengt!! Det har jeg smertelig erfart Ringte for å sjekke åpningstider på mandag, just in case, de opplyste om de nye, men sa ikke at det var stengt på onsdager Kom dit igår, ordnet meg fri fra jobb for å rekke det før 16.00, og ordnet meg med egnet bil til stor kjolepose - Låst dør!!!! Var så sint så jeg holdt på å begynne å grine... Gifter meg på lørdag, og har fullt program frem til da. Har ikke tid til å dra til Lillestrøm hver dag... Vi gikk på samme smellen da vi skulle fikse dressen til gutten min hos Kristins, de har også stengt på onsdager (vaskedag) noe vi glemte å skjekke Men, han som driver herreavdelingen var der og tok oss inn og hjalp oss, selv om de hadde stengt, vi fikk KJEMPE service! Men, som han sa hadde det vært meg som trengte hjelp kunne han dessverre ikke hjulpet da ingen fra den avdelingen var der, men han kunne fort ha sagt beklager det er stengt! Har fått utrolig bra service hos Kristins fra dag en!
FrøkenEnnå Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Vi gikk på samme smellen da vi skulle fikse dressen til gutten min hos Kristins, de har også stengt på onsdager (vaskedag) noe vi glemte å skjekke Men, han som driver herreavdelingen var der og tok oss inn og hjalp oss, selv om de hadde stengt, vi fikk KJEMPE service! Men, som han sa hadde det vært meg som trengte hjelp kunne han dessverre ikke hjulpet da ingen fra den avdelingen var der, men han kunne fort ha sagt beklager det er stengt! Har fått utrolig bra service hos Kristins fra dag en! Den mannen er utrolig hyggelig og behagelig!
Gjest Gjest_MinniMus_* Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Fikk hentet kjolen min i dag. Kom hjem og oppdaget at det manglet to knapper 2 dager igjen til bryllupet...herlig... Og "slipset" til sjaketten til min kjære var ødelagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå