Gjest Vibeke Skrevet 14. juni 2007 #1 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei alle sammen! Er det noen som har laget invitasjoner selv? Hva slags papir brukte dere? Hvordan fikk dere printet de ut? Eller skrev dere for hånd? Trenger litt hjelp, og vet ikke hvor jeg skal starte. Tenkte det var noen her som kunne hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg er invitert i bryllup i sommer. Og de laget invitasjonenen selv på egen pc og printer. Med litt klipping og liming osv. Ble flotte inivtasjoner. Da vi giftet oss (for tre år siden) skrev jeg våre for hånd (vi hadde kun 30 gjester og de fleste av dem var par, så det var en overkommelig jobb) Man sparer neppe så mye på å lage invitasjonene selv (med mindre man kun printer ut et A4 ark, da), men du kan få veldig flotte og personlige invitasjoner på det viset. I "hjelp, vi gifter oss" på TV2 og TV2-zebra har de mange bra tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Hei Vi lagde invitasjonen i et fotoprogram som fulgte med fargeskriveren vår! Ettersom vi har litt "keltisk tema" brukte vi akvarellark som vi kjøpte i en hobbybutikk. Det er grovt og litt gulnet og passet veldig bra til motivet. Hvis du har lyst til å se hvordan invitasjonene ble så kan du sende meg en mail på XXXXX Epostadresse fjernet, se Kvinneguidens regler. vimse-mod Endret 14. juni 2007 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vibeke Skrevet 14. juni 2007 #4 Del Skrevet 14. juni 2007 Tusen takk for kjappe svar! Sendte deg en mail jeg. Vil gjerne se invitasjonene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. juni 2007 #5 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg kjøpte tapet for å spare litt penger på papir. det kan fort bli dyrt.. Hadde egentlig tenkt å lage de av indisk håndlaget papir.. Herer bilde av våre. Selve teksten inni er printet på litt tykt papir fra vanlig PC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vibeke Skrevet 14. juni 2007 #6 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg kjøpte tapet for å spare litt penger på papir. det kan fort bli dyrt.. Hadde egentlig tenkt å lage de av indisk håndlaget papir.. Herer bilde av våre. Selve teksten inni er printet på litt tykt papir fra vanlig PC Hei! De var veldig fine hva slags tapet/papir var det du brukte? Likte det godt, har du navnet på den tapeten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.L Skrevet 14. juni 2007 #7 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg laget også invitasjonene selv. Her er bilde. Inni printet vi teksten på gjennomsiktig papir. Jeg ble veldig fornøyd, men det er selvfølgelig en del jobb med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mavir07 Skrevet 14. juni 2007 #8 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei Vi lagde også invitasjonene selv. Jeg brukte et litt tykkere tegnepapir som jeg printet på. I tillegg hadde vi lagd en side inni som var "scrapbook" med bilder fra dagen sambo fridde. Og teksten var printet på gullpapir. På framsiden var det limt på hjerter og gullringer jeg hadde hengt i perletråder. Hvis du sender en pm så kan jeg sende deg bilde på mail eller lignende. Har ikke greie på å legge ut bilder her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #9 Del Skrevet 14. juni 2007 På framsiden var det limt på hjerter og gullringer jeg hadde hengt i perletråder. Gullringer? Det hørtes dyrt ut.. Men send gjerne en invitasjon til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vibeke Skrevet 14. juni 2007 #10 Del Skrevet 14. juni 2007 Tusen takk alle, så kjekt å se så mange som lager/laget selv Nå skal jeg ut på papirjakt Er det flere som har laget selv så legg gjerne inn bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mavir07 Skrevet 14. juni 2007 #11 Del Skrevet 14. juni 2007 Gullringer? Det hørtes dyrt ut.. Men send gjerne en invitasjon til meg Ja som lignet på gullringer da kjære gjest. Beklager men mente messingringer som ligner på gullringer. Har da sett andre som sier de limer på gullringer fra panduro, selv om det bare er klistremerker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente:) Skrevet 14. juni 2007 #12 Del Skrevet 14. juni 2007 Våre invitasjoner Det første kortet på 4. rekken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 17. juni 2007 #13 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg skal akuratt til å begynne på mine nå. De er ganske enkle, for jeg skal lage ca 50 stk. Det er i kremfarget kartong med rosepapir også i kremfarge. Invitasjon og gullringer som klistermerker i gull. Teksten inni skrives ut på pc på vellum papir (gjennomsiktig). Kan legge ut bilde senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 17. juni 2007 #14 Del Skrevet 17. juni 2007 Våre invitasjoner Det første kortet på 4. rekken... SÅÅÅÅÅ utrolig flink du er Bente!!! Dette må du gjøre business ut av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 17. juni 2007 #15 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei!! Jeg har også vært med å laget egne inbydelser, vi brukte da et helt ensfarget A4 ark som ble delt i to og bretta på midten På utsiden limte vi et sånt scrappe ark fyllt med bryllups tekst. Dette ble kuttet litt mindre enn selve kortet og åpnet opp som en blomst ,ed et bilde av brudeparet inni... Inni kortet skrevvi for hånd! Ikkje så enkelt å forklare kanskje.. Men de var veldig enkle å lageog ble veldi fine!! (Vet ikke hvordan jeg legger ut bilder....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panda Skrevet 17. juni 2007 #16 Del Skrevet 17. juni 2007 Våre invitasjoner Det første kortet på 4. rekken... For noen kort du lager! De var jo like flotte alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå