Gjest Alyx Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge denne. Det er jo litt sånn dillete utseende og velvære-greier og ikke svulst i magen Men jeg har altså masse store rynker i panna, og det plager meg når jeg kommer på det . Klarer ikke la være å tenke på om det er andre som har det? Jeg er rynkefri ellers og ikke fyllt tredve. Tror det er myse og bekymringsrynker, jeg har vært mye bekymret i mitt liv og myser mye, dårlig kombo Men, er det andre som har sånn? Jeg har ikke sett noen. Eller kanskje bare jeg som legger merke til det. Dustete ting å henge seg opp i egentlig.
Gjest _Leela_ Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Du er ikke alene nei, er også under 30 og har to-tre "store" rynker i pannen (litt vanskelig å forklare). Henger meg også litt opp i de, men kjæresten min ser de ikke (jeg har spurt), så tror kanskje det bare er oppe i hodet mitt de blir så tydelige (håper iallefall det).
~white lady~ Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har også det, men de er ikke særlig synlige. (Bare jeg som ser de når jeg står ca 3 cm fra speilet... ) Det er vel noe arvelige greier. Du får sprøyte inn litt Botox da!
Gjest Alyx Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Samboer ser det heller ikke, enten ser han ikke så nøye på meg uansett eller så er det som jeg vet en filleting! Ikke no botox på meg Alt man henger seg opp i!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge denne. Det er jo litt sånn dillete utseende og velvære-greier og ikke svulst i magen Men jeg har altså masse store rynker i panna, og det plager meg når jeg kommer på det . Klarer ikke la være å tenke på om det er andre som har det? Jeg er rynkefri ellers og ikke fyllt tredve. Tror det er myse og bekymringsrynker, jeg har vært mye bekymret i mitt liv og myser mye, dårlig kombo Men, er det andre som har sånn? Jeg har ikke sett noen. Eller kanskje bare jeg som legger merke til det. Dustete ting å henge seg opp i egentlig. Arv og miljø. lite å gjøre noe med det annet enn en sunn livsstil. Kremer er greit for å opprettholde industrien men hjelper ikke veldig annet enn velvære.
Blåklokke Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Dersom det er den berømte "sinnarynken/e" (loddrett) du har, kan det hjelpe med rynkeplaster. Jeg bruker disse og synes de hjelper dersom jeg bare husker å bruke dem, da... Man begynner å ha de på hver natt i ca. 4 uker, deretter kun 3 - 4 netter pr. uke. Og man kan også ta de på ca. 3 timer før man skal ut dersom man vil være "glatt" en kveld. Det er små, firkantede papirbiter som man fukter med vann. Søk på nettet, så finner du den.
Gjest Alyx Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Dersom det er den berømte "sinnarynken/e" (loddrett) du har, kan det hjelpe med rynkeplaster. Jeg bruker disse og synes de hjelper dersom jeg bare husker å bruke dem, da... Man begynner å ha de på hver natt i ca. 4 uker, deretter kun 3 - 4 netter pr. uke. Og man kan også ta de på ca. 3 timer før man skal ut dersom man vil være "glatt" en kveld. Det er små, firkantede papirbiter som man fukter med vann. Søk på nettet, så finner du den. Mine er heller vannrette og i strekt flertall. Det der plasteret hørtes jo finurlig ut, men litt mye styr kanskje Sprette opp panna og heise littegranne funker nok
Deidre Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Mine er heller vannrette og i strekt flertall. Det der plasteret hørtes jo finurlig ut, men litt mye styr kanskje Sprette opp panna og heise littegranne funker nok Jeg har forsøkt disse rynkeplasterne, og du har rett, det er mye styr. Man skal jo fortrinnsvis ha de på om natten, og tar de da gjerne på i forbindelse med kveldsstellet. Det kan jo bli morsomt når gemalen er det det rette humøret og gjerne vil ha en liten hyrdestund! Jeg måtte bare slutte å bruke det etter hvert. Det ble hysterisk og slitsomt. Jeg vil nok tro at den beste løsningen er Botox eller pannelugg.
Gjest Odense Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Desse rynkene har jeg også, skikkelig plagsome! Har hatt de siden ungdomsskolen, så det må være noe genetisk, har ingen andre rynker.. Hva koster egentlig botox?? Jeg må innrømme at jeg vurderer det, så misunnelig på alle som går rundt med glatte og pene panner...hehe
Gjest mossing Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Det är inte alls dustete.Jag fick hjälp med mina bekymmringsrynker med Botox och restylane. Helt supert resultat. Fick anbefalt Nuvell Klinikken i Moss. Jag ångrar inte att jag tog kontakt
Gjest Deception Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 Voldsomt som du spammer forumet med skryt av den klinikken? Tror folk har fått med seg poenget nå.
Gjest mossing Skrevet 18. oktober 2007 #12 Skrevet 18. oktober 2007 Voldsomt som du spammer forumet med skryt av den klinikken? Tror folk har fått med seg poenget nå. Kanske för att jag äntligen har hittat en SERIÖS klinik
Gjest Catwoman Skrevet 19. oktober 2007 #13 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har også sånne rynker - vannrett i panna. Sånne som kommer når man løfter øyenbrynene. Noen ganger er de mer fremtredende enn andre, og noen ganger er de faktisk helt vekk - vet ikke om det har med å gjøre om jeg er sliten eller ikke eller noe sånt. Men jeg ser de ikke på bilder, og jeg ser de heller ikke hvis jeg står et stykke unna speilet - så tror nok det er sånn som flere her sier at man er de mest bevisst selv, andre tenker ikke over det.
Gjest Kickilina Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 Dersom det er den berømte "sinnarynken/e" (loddrett) du har, kan det hjelpe med rynkeplaster. Jeg bruker disse og synes de hjelper dersom jeg bare husker å bruke dem, da... Man begynner å ha de på hver natt i ca. 4 uker, deretter kun 3 - 4 netter pr. uke. Og man kan også ta de på ca. 3 timer før man skal ut dersom man vil være "glatt" en kveld. Det er små, firkantede papirbiter som man fukter med vann. Søk på nettet, så finner du den. [/quot Rynker fjernes lett med produkter fra SkinDoctors kjempebra produkter.
Jean Skrevet 15. august 2008 #15 Skrevet 15. august 2008 Jag är i princip rynkfri men jag har två DJUPA fåror, sk "bekymmersrynkor" en vid varje öga ovanför näsan. De har blivit av allt kisande. Jag funderar på att ta Botox för de irriterar mig något enormt och förstör hela ansiktet tycker jag. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå