Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #1 Del Skrevet 1. april 2002 Falt for et par dager siden, da jeg skulle ut på min første rollerblades tur. Fikk dermed 2 store skrubbsår på haken. Er det noen som har noen kjerringråd om hvordan man får sårene til å gro raskest mulig, eller noen andre gode tips som funker. Skal i et nokså viktig møte til uken som kommer, så jeg hadde håpet på at noen kanskje viste om et slags vidundermiddel. Slik at jeg kunne slippe å se så skremmende ut. Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. april 2002 #2 Del Skrevet 1. april 2002 Aloe vera heler bra. Alle burde ha en plante hjemme. Hvis ikke får du olje på apoteket, eller en krem. Pass på at du renser godt. Groblad er vel litt tidlig nå, men hvis du finner er det en fin greie. Så er det jo - når du skal være fin - pudder og krem. Men helt ærlig, et skikklig tøft skrubbsår er bedre enn et halvkamuflert noe som man ikke vet hva er. Lykke til med videre gang på rulleskøyter, er selv helfrelst fra mange år tilbake - ypperlig trim og inmari moro! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #3 Del Skrevet 1. april 2002 Takk for svar Tusenfryd! Skal prøve å smøre meg med aloe vera. Du får også kose deg videre med rollerblades "gåingen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå