Gjest Live Skrevet 11. mars 2003 #1 Skrevet 11. mars 2003 Jeg har laget en PowerPoint-presentasjon og lagt til musikk ved å velge legg til musikk fra fil. Hva skal jeg gjøre for å få denne musikken til å "henge på" når jeg sender PowerPoint-presentasjonen til noen som en mail og når jeg brenner den inn på en cd? Slik som det er nå, så får jeg til å spille av presentasjonen med musikk bare på min egen pc. Er det noen som kan hjelpe meg?
Viva_ Skrevet 12. mars 2003 #2 Skrevet 12. mars 2003 Er ikke så veldig ofte jeg åpner ppt, men du kan velge Multimedia Builder som er mye bedre til slikt. Se http://www.mediachance.com/
Prada Skrevet 12. mars 2003 #3 Skrevet 12. mars 2003 Jeg har slitt med det samme selv. Endte med at jeg sendte/brant en katalog med ppt-filen og lydfilen. I PowerPoint pekte jeg da til lydfilen i samme katalog. Da fungerte det.
Gjest Live Skrevet 12. mars 2003 #4 Skrevet 12. mars 2003 Hei, Poca. Takk for hjelpen, men kunne du ha forklart meg framgangsmåten litt mer trinn for trinn?
Prada Skrevet 14. mars 2003 #5 Skrevet 14. mars 2003 Lag en katalog, hvor du lagrer PowerPoint-fila di. Koiper lydfilen inn hit også. Når du går i PowerPoint og velger 'Sett inn' -> 'Video og lyder' -> 'Lyd fra fil', blar du deg fram til lydfilen du kopierte inn i den nye katalogen. Så brennenner du hele katalogen - da har du lydfilen sammen med PowerPoint-filen, og PowerPoint peker til lydfilen i samme katalog. Tror det skulle virke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå