Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
I sen andre tråden ble det nevnt at det skulle vært en egen kanal for forsvunnede barn.

Du mente det var en dum ide, men her er svaret du fikk tilbake.

Jeg tror faktisk at dersom det hadde fantes en egen kanal for forsvinningssaker, så ville den kanalen vært en lite benyttet kanal. Jeg tror at veldig veldig få mennesker ville switchet over til en kanal som kun sendte bilder og etterlysninger av barn og andre forsvunne mennesker. Kanskje i oppstarten av kanalen, mens den i seg selv var en slags nyhet, men over tid? Mulig jeg tar feil... vi mennesker blir fort "lei" av gammelt nytt.

Videoannonse
Annonse
Gjest lazuli
Skrevet (endret)

Det er jo ikke snakk om at vi ikke retter oppmerksomheten vår mot alle de barna som forsvinner hver eneste dag. Hvem av oss her inne har en så stor hjernekapasitet at vi kan følge med på all jævelskap som foregår i verden?

Dessverre tror jeg også det er slik Mysan sier, en egen kanal ville fått ganske lave seertall ganske kjapt etter oppstart. Tror ikke grunnen til dette bare hadde vært at det hadde blitt en vane, men også at den enkelte får gjort veldig lite i slike saker.

Personlig tror jeg man fort vil drukne i maktesløshet ved å sitte å følge med på forsvinninger verden over.

Endret av lazuli
Gjest Gjest
Skrevet

Denne saken har fått mye oppmerksomhet men Madeleine er fortsatt borte.

Det eneste som er oppnådd her er at familien får sympati fra de mange land. Ikke noe mer enn det.

• 1 måned senere...
Skrevet
Nå var vel poenget at denne gutten forsvant mens han var på ferie på Gran Canaria, et sted med stor internasjonal oppmerksomhet. Det er derfor den nå kobles til Madeleine saken fordi det er likheter.

Saken var at Yeremy ikke var på ferie, han forsvant etter lek like ved hjemmet sitt. Jeg synes nesten det er verre. Her er det ikke snakk om foreldre som gjør noe som alle skal diskutere etterpå, men en som ikke gikk hjem samtidig med fetterne sine. Det kan jo ikke være meningen at foreldre skal "gjete" barna sine hele tiden heller?

Gjest Gjest
Skrevet
Saken var at Yeremy ikke var på ferie, han forsvant etter lek like ved hjemmet sitt. Jeg synes nesten det er verre. Her er det ikke snakk om foreldre som gjør noe som alle skal diskutere etterpå, men en som ikke gikk hjem samtidig med fetterne sine. Det kan jo ikke være meningen at foreldre skal "gjete" barna sine hele tiden heller?

Saken i dag var vel å vise deg at andre har tenkt på det samme som deg flowerpower ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...