Gå til innhold

bul i buksa

Fremhevede innlegg

Gjest jeansgut21
Skrevet

Det er fakta faen. Kvinner er såpass overfladiske. Har gjort flere forsøk på by'n og jeg får langt større oppmerksomhet på by'n om jeg har en sokk i trusa. Herregud så latterlig.

Men i allverden, det kan da ikke være mulig at menn går ut på byen med sokker i buksa for å få en større bule! Jeg er gutt selv, men hadde jeg vært jente tror jeg jammen jeg hadde ledd meg ihjel om jeg hadde funnet en sokk i jeansen hans.... haha

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Kvinner flyr jo rundt og jukser seg til større pupper.

Gjest sardintroll
Skrevet

Kameraten min hadde etterhvert en imponerende bul da vi klinte igår, og det var ikke sokker, jeg sjekket! :fnise:

Gjest snexy
Skrevet

Ser ikke på bulen i buksa hos fremmede menn, kun de som jeg blir interesert i, og da er det vel ok !

Det jeg derimot legger merke til er ølvommen! Eller om de er tykke rund magen ! Om sixpack ser jeg ikke.. Kanskje fordi der er så mange flere emd vomm en sixpack... :fnise:

kanskje det er det vi damene skal begynne med , se ned i skrittet på dere mannfolkene ? he he..

nei gå med de klærne du vil gutten!

• 7 år senere...
Skrevet
På 14. juni 2007 den 0.24, Gjest gutt25 skrev:

hei. jeg er ganske godt utstyrt, og har det problemet at den henger nedover buksebenet. Jeg liker og å gå i bukser som er litt trange, (altså bare sånn at de ikke "sagger" uten belte) . derfor hender det jeg ser folk stirrer, (den er ikke såå synlig, altså) spesielt når den blir sånn "litt større enn vanlig men allikevel helt slapp"

det jeg da lurer på er om jeg bare skal begynne å gå i videre bukser, eller skal jeg bare drite i det og bruke klærne jeg vil? Det kan umulig bare være meg som har dette problemet, så jeg lurer da på hvordan dere kvinner reagerer på dette?

har hengt meg litt opp i dette i det siste, og vurderer å slutte å bruke de trangeste buksene mine, selv om de er favorittbuksene..:(

PS: jeg er sjenert (sikkert derfor jeg henger meg opp i dette), og går ikke i litt trange bukser pga eksponeringsbehov, men fordi jeg liker den stilen.

Anbefaller Tong for menn for da sitter utstyret på plass i trange bukser...

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, pils skrev:

Anbefaller Tong for menn for da sitter utstyret på plass i trange bukser...

la oss for all del håpe han fant en løsning.. 10 år siden... 

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 14.6.2007 den 12.27, Gjest Gjest skrev:

Kan bare svare for meg selv. Jeg ser mannfolk i øynene, ikke skrittet. Det dere har mellom beina er totalt uinteressant om det ikke er sex på gang.

et er sikkert stor forskjell på oss kvinner også men jeg legger altså ikke merke til bulen i buksen rett og slett fordi jeg har blikket festet litt lenger opp:)

ikke stol på hva de sier. jenter fremhever ofte seg selv. så en video om en fyr som hadde samme problem som deg. han hadde skjult kamera der nede og det var en del jenter som så ned flere ganger. 

Anonymkode: 9ded4...2d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ps: gå med hva du vil dine klær dine valg. du kan nesten ikke få konkret svar fra kvinner flest når svarene handler om et skittent sinn. 

AnonymBruker
Skrevet

Har fått mange blikk når jeg har prøvd sokk i trusa under grå joggebukse ja. Selv om tråden er gammel. 

Anonymkode: 7a47a...811

AnonymBruker
Skrevet
On 14.6.2007 at 12:24 AM, Guest gutt25 said:

hei. jeg er ganske godt utstyrt, og har det problemet at den henger nedover buksebenet. Jeg liker og å gå i bukser som er litt trange, (altså bare sånn at de ikke "sagger" uten belte) . derfor hender det jeg ser folk stirrer, (den er ikke såå synlig, altså) spesielt når den blir sånn "litt større enn vanlig men allikevel helt slapp"

det jeg da lurer på er om jeg bare skal begynne å gå i videre bukser, eller skal jeg bare drite i det og bruke klærne jeg vil? 

Hennes og Mauritz har lenge sett dette problemet, og har derfor kolleksjonen Bul i Buksa (BiB). Dette er litt baggy klær.

Anonymkode: 272ec...c49

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

ps: gå med hva du vil dine klær dine valg. du kan nesten ikke få konkret svar fra kvinner flest når svarene handler om et skittent sinn. 

Tråden er fra 2007!!!

Anonymkode: ddd4f...3b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...