Gjest =tentacle= Skrevet 15. juni 2007 #21 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ville da tro at de andre kvinnene her inne også ser litt på bulen til kjente? Selv om de hevder at de ikke gjør det? Kanskje de mente på gata... Jeg er en kvinne på 25. Jeg gjør ikke. Det faller meg ikke inn. Men jeg kan se på mye annet hvis jeg er i det hjørnet.
Gjest Pax Skrevet 15. juni 2007 #22 Skrevet 15. juni 2007 Hehe, morsomt at noen ikke tror på meg, når jeg vitterlig ikke kikker på buksebuler.. Siden jeg ikke ser på bulen til menn, gjelder dermed dette alle kvinner. Selv om andre kvinner hevder at de kikker på buksebulen til menn tror jeg ikke noe på det. (samme logikk, som også ofte blir brukt i andre sammenhenger i dette underforumet.)
Gjest koosejenta Skrevet 15. juni 2007 #23 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ser på skrittet til menn ja!! Hvis jeg ser at de har bul så syns jeg det er opphissende å se på... Jeg ble meget overassket av å se at de andre her inne svarte at de ikke gjorde det,for det trodde jeg alle gjorde men men...JEG GJØR IALLEFALL DET...og syns det er deilig å se at bulen vises:)
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. juni 2007 #24 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ser på skrittet til menn ja!! Hvis jeg ser at de har bul så syns jeg det er opphissende å se på... Jeg ble meget overassket av å se at de andre her inne svarte at de ikke gjorde det,for det trodde jeg alle gjorde men men...JEG GJØR IALLEFALL DET...og syns det er deilig å se at bulen vises:) Du er ikke alene, min kjære digger at junior vises og blir kåt av å se bulen........ forutsatt at hun er "in the mood" da. På samme måte som at jeans'en sitter korrekt over rumpa det sier hun. Og det har jeg slett ikke noe i mot.
Gjest Hilde K S Skrevet 15. juni 2007 #25 Skrevet 15. juni 2007 Hehe, morsomt at noen ikke tror på meg, når jeg vitterlig ikke kikker på buksebuler.. Siden jeg ikke ser på bulen til menn, gjelder dermed dette alle kvinner. Selv om andre kvinner hevder at de kikker på buksebulen til menn tror jeg ikke noe på det. (samme logikk, som også ofte blir brukt i andre sammenhenger i dette underforumet.) Jeg ser da ikke på bulen. Alt jeg skrev i mitt forrige innlegg var en spøk, dersom noen skulle tro noe annet.
Gjest JA Skrevet 15. juni 2007 #26 Skrevet 15. juni 2007 Veninna mi sier hun alltid ser der nede for å få en viss aning, selv gjør jeg det ikke. Har opplevd å flørte med en fyr en gang å tok han mellom skrittet, og ble særdeles opphisset over å kjenne en stiv lang sak ja. Kaller han for jernet vær gang vi prates
Gjest Pax Skrevet 15. juni 2007 #27 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ser da ikke på bulen. Alt jeg skrev i mitt forrige innlegg var en spøk, dersom noen skulle tro noe annet. Jeg siktet ikke til deg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #28 Skrevet 25. april 2010 ser ikke problemet jeg går lissom truseløs i joggebukser selv jeg da gutt24år http://www.nettby.no/user/file.php?user_id=339891&folder_id=4944077&id=77009184
Beauté Skrevet 25. april 2010 #29 Skrevet 25. april 2010 Legger heller aldri merke til sånt. Kunne ikke brydd meg mindre. Og nei, gløtter aldri. Jeg er så fjern at jeg ikke legger merke til slikt, så for min del er det ikke noe problem.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #30 Skrevet 25. april 2010 Nå er jeg overrasket! Trodde det var noe vi alle kvinner gjorde jeg! Så feil kan man ta ;-) Jeg ser iallefall, og er det den rette bulen i den rette buksa, så er det sexy synes jeg. Peniser som en tydelig kan se nedover låret derimot, er små ekkelt rett og slett, får slik back flash til da jeg var liten og f.eks juleselskap, men onkler som viste halve leggen når de satt, og penis "svingt på sia" uff, og uff!
Gjest annecaroline Skrevet 25. april 2010 #31 Skrevet 25. april 2010 Jeg ser! Det er nesten det første jeg ser på, kanskje litt ubevisst, men jeg ser dit. Deilig å se om det er en bule der - da blir jeg skikkelig kåt! Drømmer om å stryke på utsiden og gjøre bulen enda større.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #32 Skrevet 25. april 2010 Personen med bulen i buksen må være seksuelt tiltalende ellers blir hele scenarioet ufyselig. Jeg tviler på at det er noen jenter som vil se på denne karen med noe annet enn avsky, http://ergonomenon.com/wp-content/uploads/2006/11/jeans2tight.jpg
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #33 Skrevet 25. april 2010 Jeg tenker aldri noe på det, men kan se ned, men tenker ikke noe mer for jeg bruker å se på hele kroppen når jeg lytter til folk. Når jeg kjøper hoftebukser får jeg en bule når jeg sitter, og jeg er jente.....
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #34 Skrevet 25. april 2010 Jeg studerer menn fra topp til tå. En stor bul er bare hot
Gjest Skrevet 25. april 2010 #35 Skrevet 25. april 2010 Jeg sjekker faktisk ikke skrittet til folk, noe jeg kanskje burde begynt å gjøre, så hadde man sluppet å gå på en smell :D Men i allefall, jeg syns det er veldig opphissende hos folk jeg liker. Og veldig kjekke menn. Så om du er det...
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #36 Skrevet 1. mai 2010 Om jeg ser en gutt/mann som er kjekk, glir blikket automatisk ned på skrittet også, jeg liker å se buler. Går på ungdomsskolen, og der har vi fått en ganske kjekk vikar som er godt utstyrt. :rødme:
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #37 Skrevet 2. mai 2010 På denne fyren er det i alle fall alt for sexy: Min lenke :rødme:
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #38 Skrevet 2. mai 2010 Det er fakta faen. Kvinner er såpass overfladiske. Har gjort flere forsøk på by'n og jeg får langt større oppmerksomhet på by'n om jeg har en sokk i trusa. Herregud så latterlig.
FoxyFish Skrevet 2. mai 2010 #39 Skrevet 2. mai 2010 Det er fakta faen. Kvinner er såpass overfladiske. Har gjort flere forsøk på by'n og jeg får langt større oppmerksomhet på by'n om jeg har en sokk i trusa. Herregud så latterlig. Så fint for deg, men det er altså ikke sånn for alle. Jeg ser aldri på skrittet til menn fordi det rett og slett bare er en del av buksa i mine øyne.
Gjest sardintroll Skrevet 2. mai 2010 #40 Skrevet 2. mai 2010 Dersom en mann er godt utstyrt, er det vanskelig å holde blikket unna, ja. :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå