Gjest gutt25 Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 hei. jeg er ganske godt utstyrt, og har det problemet at den henger nedover buksebenet. Jeg liker og å gå i bukser som er litt trange, (altså bare sånn at de ikke "sagger" uten belte) . derfor hender det jeg ser folk stirrer, (den er ikke såå synlig, altså) spesielt når den blir sånn "litt større enn vanlig men allikevel helt slapp" det jeg da lurer på er om jeg bare skal begynne å gå i videre bukser, eller skal jeg bare drite i det og bruke klærne jeg vil? Det kan umulig bare være meg som har dette problemet, så jeg lurer da på hvordan dere kvinner reagerer på dette? har hengt meg litt opp i dette i det siste, og vurderer å slutte å bruke de trangeste buksene mine, selv om de er favorittbuksene.. PS: jeg er sjenert (sikkert derfor jeg henger meg opp i dette), og går ikke i litt trange bukser pga eksponeringsbehov, men fordi jeg liker den stilen.
Gjest Pax Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Jeg er så fjern at jeg ikke legger merke til slikt, så for min del er det ikke noe problem.
minienthe Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Jeg er så fjern at jeg ikke legger merke til slikt, så for min del er det ikke noe problem. samme her, skrittet til en fyr er ikke akkurat det første jeg ser på
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Du skal ha på deg veldig trange bukser og ha veldig stor pikk før jeg hadde glodd deg i skrittet:)
Gjest en mann Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Ser aldri damene på bulen til oss gutta? Jeg trodde faktisk at dere gløttet ned av og til. "Heiseblikk" var det noe som het før..?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Ser aldri damene på bulen til oss gutta? Jeg trodde faktisk at dere gløttet ned av og til. "Heiseblikk" var det noe som het før..? Kan bare svare for meg selv. Jeg ser mannfolk i øynene, ikke skrittet. Det dere har mellom beina er totalt uinteressant om det ikke er sex på gang. et er sikkert stor forskjell på oss kvinner også men jeg legger altså ikke merke til bulen i buksen rett og slett fordi jeg har blikket festet litt lenger opp:)
Gjest en mann Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Hmm.. dette er jo nesten oppløftende. Da er det jo også likegyldig om man har den flotte sixpacken eller en dissende ølvom. Dere legger jo ikke merke til det likevel. Jeg tror ikke helt på damene her..
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Jeg legger merke til helhetsintyrkket, ikke så mye til detaljene. Den bulen hadde jeg sannsynligvis ikke lagt merke til, om du ikke gjorde nor for å trekke oppmerksomheten min dit. Jeg innrømmer at det noe annet hvis stemningen allerede er litt opphetet, men da er vel slik oppmerksomhet også bare positiv.
Gjest Elfrida Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Det er ikke noe fint hvis man ser penis (eller baller) nedover låret gjennom trange bukser. Hvis du liker trange bukser, kanskje du kunne brukt en underbukse som samlet utstyret foran, og en bukse som var i en passform slik at det ikke hang nedover på den måten?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Hmm.. dette er jo nesten oppløftende. Da er det jo også likegyldig om man har den flotte sixpacken eller en dissende ølvom. Dere legger jo ikke merke til det likevel. Jeg tror ikke helt på damene her.. Vi er jo ikke helt blind,men kanskje ser vi på en litt annen måte enn det du tror vi gjør. Et eks.. Var på stranden med min mann. Min mann har fått rimelig stor mage etterhvert, han er hvit som et laken og absolutt ingen "hunk". Men jeg synes han er skikkelig deilig:) Så kommer det en høy,muskuløs type med kul hårsveis,stilige klær, øl i hånden og en svær hund på slep ned på stranden. Han var så kul at jeg nesten fikk vondt av å se på han. ja, han var flott utseendemessig,men han prøvde så sterkt å være kul og tøff at det ble for dumt. Så, ja- jeg la merke til han, men tror neppe han fikk noen positiv resons på stranden den dagen.. Det var skikkelig krampeaktig. Det skal mer til enn pen kropp før jeg snur meg etter en mann. En helt vanlig fyr med et fantastisk smil og god sans for humor derimot.....
Gjest Veronica Mars Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 Jeg er veldig enig med forrige gjest her, gutter som prøver å vise fram hvor kule og pene de er får sjelden et ekstra blikk fra meg. Og jeg sier meg også enig med de som sier at buler i buksa faktisk ikke er noe man legger spesielt merke til, hvis det ikke er VELDIG fremtredende. Jeg har absolutt reagert når jeg har sett menn i lyse, veldig trange bukser, men jeg reagerer mer på at det ser dumt ut med så trange bukser enn på at bulen synes. Så det er jo vanskelig å si hvorfor du føler at jenter stirrer på deg, TS, uten å ha sett deg, det kan jo faktisk hende at det ser veldig upassende ut, men sannsynligvis er det bare du som er litt paranoid.
Gjest StockDama Skrevet 14. juni 2007 #13 Skrevet 14. juni 2007 skrittet til menn ser jeg ikke på, ingenting av interesse der for meg =D (med unntak av kjæresten selvfølgelig)
Hedda-78 Skrevet 14. juni 2007 #14 Skrevet 14. juni 2007 Ser heller ikke på skrittet til menn, det er totalt uinteressant. Selv om du liker trange bukser, og er litt velutstyr, tviler jeg på at bulen er så iøynefallende at det er noe blikkfang. Så gutter, det hjelper ikke å putte sokker osv. i buksa for at utstyret skal se større ut, jentene legger ikke merke til det likevel!
Gjest Gjest_Cathrine_* Skrevet 14. juni 2007 #15 Skrevet 14. juni 2007 hei. jeg er ganske godt utstyrt, og har det problemet at den henger nedover buksebenet. Jeg liker og å gå i bukser som er litt trange, (altså bare sånn at de ikke "sagger" uten belte) . derfor hender det jeg ser folk stirrer, (den er ikke såå synlig, altså) spesielt når den blir sånn "litt større enn vanlig men allikevel helt slapp" det jeg da lurer på er om jeg bare skal begynne å gå i videre bukser, eller skal jeg bare overse det og bruke klærne jeg vil? Det kan umulig bare være meg som har dette problemet, så jeg lurer da på hvordan dere kvinner reagerer på dette? har hengt meg litt opp i dette i det siste, og vurderer å slutte å bruke de trangeste buksene mine, selv om de er favorittbuksene.. Jeg synes du skal overse dette med videre bukser for å fortsdette å gå i trange. Jeg synes hvertfall det er veldig stilig med buler i buksene!
Gjest Hilde K S Skrevet 14. juni 2007 #16 Skrevet 14. juni 2007 Jeg ser først på skrittet til en mann. Dersom det ser interessant ut, ser jeg om han har brede skuldre. Deretter ser jeg på ansiktet. helt til slutt prøver jeg å finne ut om han er interessant å snakke med.
Gjest dame25 Skrevet 14. juni 2007 #17 Skrevet 14. juni 2007 Jeg kan se etter en bule viss jeg legger merke til at mannen har trange bukser. Jeg blir litt kåt av å se buler gjennom buksene. Men da må mannen være fin å se på også da. Jeg vet om en som liker å gå i trange bukser, og er veldig pen, og jeg blir kåt hver gang jeg ser bulen hans. Synest det er veldig opphissende!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #18 Skrevet 14. juni 2007 vet ikke om jeg akkurat ser på bulen til menn jeg går forbi på på gata, ikke så ofte iallefall. Men feks dersom jeg er på fest, på jobb, eller sitter på skolen, ja da ser jeg flere ganger på skrittet til mennene. Feks om læreren står fremme ved tavla, så ser jeg på skrittet innimellom. Det samme med kolleger, og venner o.l på hjemmefester. Ikke det at jeg er så sexfiksert, det er ikke det, men jeg synes det er noe fortryllende med skrittet til mannfolk. Det er liksom noe spennende som befinner seg under buksa, og noe man småtitter på. Vet egentlig ikke hvorfor, for det er jo ikke sånn at jeg blir direkte kåt av det, men jeg kan like det, dersom bulen er fin. Jeg ville da tro at de andre kvinnene her inne også ser litt på bulen til kjente? Selv om de hevder at de ikke gjør det? Kanskje de mente på gata... Jeg er en kvinne på 25.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #19 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ville da tro at de andre kvinnene her inne også ser litt på bulen til kjente? Selv om de hevder at de ikke gjør det? Kanskje de mente på gata... Jeg er en kvinne på 25. Nei, jeg ser overhodet ikke på bulen til kjente. selv om du gjør det så betyr ikke det at vi som skriver at vi ikke gjør det _egentlig_ gjør det Da hadde jeg skrevet : Jeg ser ikke på bulen til mannfolk, men egentlig gjør jeg det likevel
Gjest DyneTryne Skrevet 15. juni 2007 #20 Skrevet 15. juni 2007 Tror ikke du skal begynne å klage før bulen synes i halv-vide bukser, som på en venn hos meg! Jeg blir jo brydd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå