Gå til innhold

CLA - VIRKER DET ???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Donna

Har noen av dere prøvd CLA kapsler i sammenheng med slanking ??? Og hjalp de? Jeg kombinerte dem med trening og mindre mat og gikk ned - men nå har jeg ikke tatt CL på noen mnd - og føler at jeg står helt fast på vekten. Er kanskje ikke flink nok til å spise lite og sundt - og begynner å lure på om jeg må til med CLA igjen for å få av resten. Har selv tenkt som så at de hjalp - men aner jo ikke egentlig . Men nå når jeg ikke går ned uten så er jeg tilbøyelig til å tro at jeg må begynne med de igjen. Synd det er så dyrt :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest the imp

Om CLA fungerer eller ikke varierer fra person til person. Jeg brukte CLA sammen med kapsler med eplecidereddik og jeg følte egentlig ikke at det hjalp noe som helst. Men hvis du følte det fungerte for deg tidligere så burde du kanskje prøve igjen, evt kombinere det med f.eks eplecidereddik hvis du ikke allerede gjør det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest THYR1

En gang for alle:

CLA skal tas til trening, da det er der det gjør nytte for seg.

Man blir ikke slank med CLA ved å spise det i bøtter og spann i sofaen foran tv`en. Skal man slanke seg må man trene/bevege seg. Sammen med trening/mosjon er CLA bra greier. Måtte bare få sagt det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Slutter meg til THYR1's uttalelser.

CLA/Eplecidereddik får effekt kun dersom det kombineres med trening og et sunt næringsrikt kosthold - det er ihvertfall min erfaring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

jeg brukte cla og eplecider i forbindelse med trening :) hjalp meg fortsatt ikke dessverre. Men som sagt, veldig individuelt hvem det hjelper for og ikke. Kan jo hende det bare er treningen som virker though :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en begynner å trene,og spiser fornuftig blir man slank uten cla el.l crap.Bare min mening!Det hadde ikke vært tykke mennesker i verden hvis det var noe som virkelig hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp ikke meg heller. Fikk bare ekle oppstøt av det dær.

Dessuten blir det jo ganske dyrt i lengden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Søstern min tar det og hun sier at det hjelper. Ser det på henne også. Men nå er hun også veldig mye i aktivitet, så vet ikke om det er årsaken da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man trener og spiser sunt, hvorfor skal man ta CLA da? Dumt spørsmål kanskje, men ikke for meg. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Care

Siterer fra embalasjen : CLA kan ha gunstig effekt på sammensetning av fett og muskler i kroppen. studier viser at kroppsfettet reduseres og muskeltilveksten kan øke ved tilførsel av cla. De beste resultater oppnås i forbindelse med fysisk aktivitet.

Man må altså trene også - men tar cla i forbindelse med måltidene - og det gjør noe med fettet i maten - og hjelper også på slik at man ikke mister muskelvev.

Men det er dyrt ...

Kommer likevel til å prøve igjen siden jeg ikke har gått ned i vekt siden jeg sluttet med de ... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...