Gå til innhold

Samboere med merkelige vaner..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anemone_*
Skrevet

Noen her som har fått seg overraskelser når dere har flyttet sammen med kjæresten?

Har hatt en samboer som bruke forferdelig lang tid på do. Han kunne sitte der i 1/2-1 time,lese blader osv. Og det hjalp ikke at jeg stod utenfor og trippet heller...for han måtte jo bli ferdig! Husker det skjedde manger ganger at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg fordi jeg måtte sånn på do!

Men det verste med dette var at han kunne sitte like lenge på do hvis vi var ute og spiste på restaurant! Følte meg passe dum!!

For ikke å snakke om hvor irriterende det var og komme inn på badet med blader strødd rundt doen!!

Men da var det jo bra at moren hans stakk innom mens jeg var på jobb og ryddet for oss :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Lene Ronja, Oslo
Skrevet

Ja, hadde en ex som stadig måtte på do og bimmelim gjerne flere ganger per dag. Man kunne høre ham om morgenen og kvelden og det var skikkelig ekkelt. Så hadde han en stygg uvane med å ha en toalettrull klar på soverommet. Noe så uestetisk! Han burde i det minste ha gjemt den inne i et nattbord.

Andre uvaner han hadde var å spise snacks og det å ha øl i kjøleskapet. Han hadde alltid på bråkete musikk fra stereoanlegget når han skulle på toalettet. Han satt ganske mye foran dataskjermen. Skikkelig ekkelt - er så glad for at vi ikke er sammen mer.

Skrevet

Min samboer har heller ingen uvaner som plager..bortsett fra at han til tider kan bruke mye tid foran pc´en...men det gjelder egentlig oss begge ;)

Skrevet
Andre uvaner han hadde var å spise snacks og det å ha øl i kjøleskapet.

Ja fysj. Det er jo kjempeekkelt ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hahaha! Tror nok han er ganske glad for å være kvitt deg også hvis det å ha øl i kjøleskapet var et stort problem for deg! Livet er for kort for å bruke det på pripne og pedantiske mennesker..

Gjest StockDama
Skrevet

øy, en som faktisk bruker ordet pedantisk =D kult.

uansett, nei, eneste uvanen han har er å hive klær over hele soveromsgulvet...det løser jeg på den måten at jeg har tatt in en svær pappeske på rommet, og jeg hiver alt han hiver p gulvet oppi der, så blir det hans problem å finne ut hva som ligger hvor =D

Skrevet

Oi, morsomt emne!

Må bare si først at det er forskjell på uryddighet og merkelige vaner.

Min kjære liker å spise vingummi med hornsalt i senga. Slikker godtisen, dipper i hornsalt og eter. :sprettoy: Så søtt.

Gjest Prippen og pedantisk
Skrevet

Jeg synes faktisk at hvis en mann ikke kan oppføre seg ordentlig på hjemmebane så trenger en ikke noen mann. Hva skal vi med rotete og uhygieniske svin?

Skrevet

Tror det der med lesestoff og tidsbruk på toalettet er en gjenganger for menn. Min kjære leser gjerne på do og bruker eeeeevigheter der inne. Jeg har aldri helt skjønt det, når man må på do så må man jo fordi noe skal ut? Og da går man og gjør det man skal?

Men... det irriterer meg ikke i det hele tatt, jeg er bare forundret over at det går ann å sitte på do til bena sovner....

Gjest Gjest
Skrevet

Her er noen uvaner fra mannen min;

Kipper tånegler og legger de i en haug på salongbordet hvor det hender at de blir liggende også. :sprettoy:

Sitter leeeenge på do og forlater alltid avisen/boka på gulvet.

Setter ikke melkepakken inn i kjøleskapet etter at han har tatt melk i kaffen. :kaffe:

TV`n blir stående på selv om han ikke har tenkt å se på den på flere timer.

Skoene blir alltid stående midt foran utgangsdøra.

Jakka slenges på gulvet i en krok i gangen.

Bilen parkeres alltid med snuten feil vei i oppkjørselen slik at man må rygge ut på veien for å snu når man skal kjøre neste gang.

Men jeg har visst sluttet å irritere meg over det. Nå måtte faktisk vri hjernen for å huske på disse uvanene. Er ikke dette ganske vanlige uvaner og ikke noe merkelige i det hele tatt?

Man venner seg til alt..... :tommel:

Gjest Gjest
Skrevet

Samboeren min har ingen ekkle vaner, men jeg lurer litt på om alle mannfolk faktisk sitter på do kjempelenge og leser blader :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Samboeren min har ingen ekkle vaner, men jeg lurer litt på om alle mannfolk faktisk sitter på do kjempelenge og leser blader :forvirret:

Leste et sted i et mannfolkblad at menn har kun to steder der de kan være i fred, det er garasjen og doen....

Lurer på hvor kvinnene har sitt fristed. Hjemme hos oss henger ungene i dørklinka så snart jeg går på do og spør om det ene og det andre. Og garasje har jeg ikke. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Leste et sted i et mannfolkblad at menn har kun to steder der de kan være i fred, det er garasjen og doen....

Lurer på hvor kvinnene har sitt fristed. Hjemme hos oss henger ungene i dørklinka så snart jeg går på do og spør om det ene og det andre. Og garasje har jeg ikke. :ler:

:ler: Kjenner meg godt igjen det du skriver. Til og med på do får jeg masse spørsmål om ditt og datt! Mitt fristed er i dusjen :dusje:

Lurer på om det er noen menn der ute som ikke bruker lang tid på do og som ikke har med seg blader og bøker på dass?

Mannen min legger aldri skittentøyet i dunken, men enten på soffaen i gangen eller på soveromsgulvet! Ellers er han ganske grei ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Uff stakkars samboeren min da :ler: For han pleier noen ganger å ha døren oppe når han er på do,så da tenker jeg at han ikke gjør noe spesielt på badet, så han får gjerne besøk av både meg og bikkja....

Skrevet

Kanskje mannfolka her på forumet kan lage en lignende tråd om oss damer.

Skrevet
Bilen parkeres alltid med snuten feil vei i oppkjørselen slik at man må rygge ut på veien for å snu når man skal kjøre neste gang.

Er det fordi du ikke kan rygge eller? :P

Jeg er sånn at jeg gjerne er litt rotete i blant. Slenger klær hit og dit. Men det blir alltid ryddet opp etter et par dager. Den verste uvanen jeg kan tenke meg er at folk maser på en! Rydd ditt gjør datt osv.

Hvis du vil ha noe gjort, gjør det selv.

Gjest Gjest
Skrevet
Er det fordi du ikke kan rygge eller? :P

Hallo? Skulle tro du var mann med visse fordommer til kvinner bak rattet. Visst kan jeg rygge, bedre enn de fleste og bedre enn mannen min, for han har faktisk dultet borti flere biler ved rygging. DET HAR JEG ALDRI GJORT ENDA JEG HAR HATT LAPPEN I SNART 20 ÅR! Bank i bordet....

Forresten viser statistikken hos forsikringsselskapene at det er menn som har flest biluhell, også av den slurvete typen.. Så det så.

Saken er bare det at i gata vår er det veldig uoversiktlig og trangt og det er bedre om man rygger inn oppkjørselen og ikke omvendt. Har fått flere forskrekkelser av nabounger i bakspeilet i 140 på sykkel, sparkesykkel og skateboard gjennom åra. :overrasket:

Gjest Utlogget nå!
Skrevet

Snyter seg i hendene i dusjen om morgenen :spy:

Slenger fra seg klær på badegulvet og rydder de ikke på plass

Drikker rett fra melkekartongen

Leser blader på do i opptil en times tid

Pusser ikke alltid tennene før han legger seg

Etterlater seg et hav av hår i sluken etter å ha dusjet og rydder ikke det opp heller

Drikker aldri to ganger fra samme glasset men tar nye glass og kan ende opp med et stuebord fullt av tomme glass..

Setter også fra seg skoene rett foran døra

Legger fra seg ting som klokker, solbriller, capser og diverse på hyllene i stua hvor det er planter og vaser(og liknende) på.

Vil spare på alle ting han har, altså ikke kaste noenting slik som gamle blader og diverse.

Slenger fra seg klærne overalt hvor han måtte finne på å kle av seg i stua eller badet.

Går rett i dusjen etter sex.

Det er det jeg kommer på nå, men jeg bryr meg ikke spesielt om det lengre. Blitt vant! :popcorn:

Gjest Utlogget nå!
Skrevet

Og så må jeg legge til at han kommer rett inn på badet, selv om jeg sitter på do eller dusjer. Altså ikke særlig mye privatliv, men det har blitt helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...