Gjest Frøken Titt Skrevet 27. oktober 2007 #41 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) En for stor pikk kan faktisk være vondt. Lurer på når menn skal skjønne det. Endret 27. oktober 2007 av Frøken Titt
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #42 Skrevet 29. oktober 2007 En for stor pikk kan faktisk være vondt. Lurer på når menn skal skjønne det. Er det sånn at en for tykk penis også gjør at det blir fortere sårt? Logisk sett så blir det jo mer friksjon. Jeg er en mann som er forbannet med en veldig tykk penis, og har alltid undret meg over folk som holder på i "timesvis".
Ekornrotte Skrevet 29. oktober 2007 #43 Skrevet 29. oktober 2007 For stor pikk er vondt ja, Jatakk til en som er på gjennomsnittet Men det er jo ikke for alle kvinner at en gjennomsnittspikk vil passe. Jeg mener, noen er kansje videre i skjeden en andre (av ulike årsaker) og har da behov for en pikk som er større en gjennomsnittet.
Gjest Gutt26 Skrevet 29. oktober 2007 #44 Skrevet 29. oktober 2007 Men det er jo ikke for alle kvinner at en gjennomsnittspikk vil passe. Jeg mener, noen er kansje videre i skjeden en andre (av ulike årsaker) og har da behov for en pikk som er større en gjennomsnittet. Det er jo ganske logisk, men det virker ikke som de som liker stor pikk har så lett for å se denne koblingen.. Det har INGEN TING med at de er litt vide å gjøre Kan virke som det å være vid for jenter er like flaut som å være liten som mann..
Ekornrotte Skrevet 30. oktober 2007 #45 Skrevet 30. oktober 2007 Kan virke som det å være vid for jenter er like flaut som å være liten som mann.. Tror det er mange kvinner som synest dette er flaut. En tenker jo at en straks da blir forbundet med en daskete hengemus som har gitt rom for en hel generasjon.
Gjest vimselot Skrevet 30. oktober 2007 #46 Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hva gjør jeg her inne? Åh, jeg spiser jo Størrelse er oppskrytt. Det kan sammenlignes med å se på en sexy puppedame, dvs. det vet jeg ikke siden jeg er dame selv, men...hvis man kan forestille seg den sexy dama som ikke gjør noe aktivt i senga...og er kald som en ispinne... Mange menn som er veeldig pene og har en stor en også, tror at det bare er å overlate alt til dama og at pikken gjør hele jobben, uten å tenke g-punkt m.m. (Dette kan jeg mye om, he he...men litt erfaring har jeg da og størrelsen er ikke avgjørende. Det som teller, er tenningen m.m. og at det er lov å prøve og feile litt, uten at sexlivet blir stemplet ødelagt...) Endret 30. oktober 2007 av vimselot
Mrs. K Skrevet 31. oktober 2007 #47 Skrevet 31. oktober 2007 Tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler. Trille (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå