Gjest 11. august brud! Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 har dere en bryllupsang som er deres på en måte, som skal spilles i bryllupet?
mavir07 Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Ja vi har en sang som er våres som spilles i bryllupet. Det er " i don`t wanna miss a thing med Aerosmith" Det vil si musikken vi har leid skal spille denne og jeg skal synge den til mannen min
Gjest Gjest_Sommerbrud_* Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Hei! Jeg er også 11 aug. brud!! Jeg har lurt lenge på å synge "Den finast eg veit" av Hellbillies. Men vet ikke om nervene holder... det er lissom sangen våres, den da.. Om jeg ombestemmer meg, så tenker jeg veldig på å spørre noen om å synge den i kirken, men så lurer jeg litt på om den er litt på kanten for å synges i kirken, eller?
kathrine79 Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 har dere en bryllupsang som er deres på en måte, som skal spilles i bryllupet? Vi hadde solist som sang Åge Aleksandersens "så gla i dæ", det var kjempefint :rødme: Det har alltid vært vår sang, den er så "oss". Den har så ærlig og fin tekst omhandler å være to. Det finnes fanktisk dager som ikke er så bra innimellom, men disse dagene gjør alle de gode dagene så veldig bra.
Kykkelikokos Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Ja vi har en sang som er våres som spilles i bryllupet. Det er " i don`t wanna miss a thing med Aerosmith" Det vil si musikken vi har leid skal spille denne og jeg skal synge den til mannen min Oj, så spennende! Den sangen er jo kjempevanskelig å synge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå