Mirabella83 Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 P-pilene er kastet, og vi har blitt "prøvere". Dette er spennende, men jeg forventer ikke noe vidunder på en liten stund enda. Tar det ikke litt tid før kroppen er i "rute" igjen etter at men slutter på p-pillen? Jeg har dessuten kjøpt Folat, som de sier er fint å ha i kroppen hvis man prøver å bli gravid. Men hva annet kan jeg gjøre for å forbedre sjansene våre, og å forbedre "vekstmiljøet" i kroppen min?
Trampe Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Ikke stress, lev som normalt, spis sunt og beveg deg mye. Noen sier at det er best å ha sex annenhver dag, andre sier det ikke spiller noen rolle. Jeg synes det viktigste er å ikke ha "pliktsex" og gjøre prøvingen til noe svært, ta det som det kommer og kos dere! Lykke til
LindaL Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Ikke stress,det er det absolutt viktigste..jeg hadde brukt p-piller i 14 år da jeg slutta med dem for snart 2 år siden,og kroppen min var i rute med en gang,så noen er heldige.Lykke til hvertafll!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå