Gå til innhold

Musikk til vals

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Forloveden min ville vi skulle danse til Bryan Adams.. Går det an å velge en rolig sang(vi skal ikke ha levende musikk men et anlegg med masse cder) eller må vi finne en med bestemte rytmer? Kan litt for lite om det skjønner jeg :sjenert:

Håper noen har tims om sanger det går an å bruke :smilyblomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Forloveden min ville vi skulle danse til Bryan Adams.. Går det an å velge en rolig sang(vi skal ikke ha levende musikk men et anlegg med masse cder) eller må vi finne en med bestemte rytmer? Kan litt for lite om det skjønner jeg :sjenert:

Håper noen har tims om sanger det går an å bruke :smilyblomst:

Vi skal bruke Silje Neergårds "The Waltz".

Denne har ordentlig valsetakt i bakgrunnen, det hjelper i hvert fall oss å holde takten, min mann har ikke innebygd å danse takt ;)

Veldig romantisk låt, teksten passer ikke 100%, men syns ikke det betyr så mye som ved f. eks. solosang i kirka...

Skrevet

Hvis dere skal danse vals bør dere jo ha en melodi som faktisk går i valsetakt, ellers blir det vanskelig. Vi brukte valsen fra Gudfaren.

Vi kostet på oss et lite valsekurs også, fordi min mann satte dette som en forutsetting for å i det hele tatt å danse :)

Det ble veldig bra, og han gledet seg faktisk til brudevalsen for å kunne vise frem sine nye danseferdigheter hehe...

Ellers er det mange som velger å ikke danse vals, men heller en "vanlig" rolig dans, og da kan man jo velge akkurat hva man vil.

Kanskje har dere er sang som betyr noe for dere?

Kan bli like flott, og ikke minst rørende det.

Skrevet

Vi skal danse til " if you don`t know me by now" med simply red

Så det blir rolig dans på oss :)

Gjest Gjest_tone040807_*
Skrevet

vi skal ha rolig dans.... skrevet av to vi kjenner:) Synes den er kjempe fin, og ikke minst på min egen dialekt...blir liksom mer naturlig da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...