Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg går veldig sakte ned og blir frustrert av å gå på vekta en gang i uka.Jeg vurderer å slutte å ikke veie meg i løpet av hele slankeperioden. Jeg holder meg strengt til kuren så det er ingen fare for at jeg skal sprekke.Vil dette være en god ide?
Gjest Bellatrix Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Ja, det er vel ingen grunn til at du skal veie deg? Om du blir slankere(antar at det er målet, ikke nødvendigvis å få et lavare tall på vekta) så vil du jo merke det uansett når klærne "vokser".
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Ble litt feil formulert.Jeg vurderer å ikke veie meg,skulle det være.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Ja, det er vel ingen grunn til at du skal veie deg? Om du blir slankere(antar at det er målet, ikke nødvendigvis å få et lavare tall på vekta) så vil du jo merke det uansett når klærne "vokser". Det var nettopp det jeg tenkte.
Gjest Kristin_ Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Det kan være en god idé men når man slanker seg kan det av og til være veldig motiverende å se konkrete resultater. En fin måte å gjøre dette på uten å ty til badevekten er å bruke målebånd, eller ta bilder underveis, så man kan se fremgangen Det kan være vanskelig å være flink uten å se konkrete "bevis" på det, klærene blir ikke såå mye løsere av å gå ned en cm eller to rundt omkring på kroppen.
MadamMim Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Noen eksperter mener at man blir mer oppmerksom på hva man putter i seg om man veier seg HVER dag! Jeg tror ikke det er den beste løsningen... Kan bli veldig frustrerende i og med at vekta ofte forandrer seg litt fra dag til dag, med tanke på hvor man er menssyklusen, hvor mye væske man har fått i seg ++. Det kan se ut som du har lagt på deg, selv om du nesten ikke har spist!... De sier jo også at det man spiser ikke vises på vekta før om 14 dager! Målebånd er tingen : ) Et mye mer korekt mål enn en badevekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå