Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Del Skrevet 13. juni 2007 Møtte en fyr for to uker siden, var på date på lørdag og det var virkelig hyggelig. Sendte han en melding på søndag hvor jeg takket for en hyggelig kveld, og fikk melding tilbake om at han hadde hatt det hyggelig han også. Og nå går jeg her og venter på å høre fra han, men må innrømme at håpet svinner. Siden han tok initiativet forrige gang venter han at jeg skal gjøre det nå? Jeg har jo på en måte sagt med den meldingen på søndag at jeg hadde det hyggelig på daten. Tenker på en måte at nå er det hans tur igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. juni 2007 #2 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er jo bare å sende en melding og spørre om han har lyst til å finne på et eller annet i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Del Skrevet 13. juni 2007 Da sendt jeg han en melding og fikk mine mistanker bekrefet, Han vil ikke se meg igje. Han mener vi er forskjellige, men for all del jeg er ei flott jente... Jeg kunne ikke dy meg og si at jeg nok var litt overrasket over det etter helgen. Ikke sånn veldig bittert, men måtte bare si ifra. Hvorfor gjør de sånn. Jeg vet svaret: de er gutter. Men uansett så unødvendig å liksom late som en hel kveld, holde hender, kysse og så videre. Og når jeg dagen etter takker for en fin kveld så sier han at han også hadde det hyggelig. Kunne ha ikke sagt det da, eller da jeg gikk fra han etter daten, og i hvertfall ikke latt som han fortsatt var innteressert. Kjenner jeg er litt irritert. Eller mest skuffa over at alle gutter til slutt viser seg å være like... Men føles litt bra at jeg sa i fra at han hadde gitt meg helt motsatte signaler. Alt for å oppnå noe der og da. At jeg aldri lærer at gutter ikke er til å stole på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Del Skrevet 13. juni 2007 Er så enig, så enig.... Hvorfor klemme å kose når en ikke mener noe med det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Del Skrevet 13. juni 2007 Jepp, jeg er ikke innteressert i å klemme og kose med noen jeg ikke er innteressert i, men jeg har jo skjønt at for gutter er dette noe annerledes. Men skjønner det, gjør jeg ikke. Jeg sa i hvertfall fra at jeg var noe overrasket over at han ikke var innterresert, tatt hans oppførsel i betraktning. Kjenner at jeg er sånn passe småirritert. Går nok fort over. Easy come, easy goes... Er bare den følelsen av å på en måte ha blitt lurt som ikke er noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 14. juni 2007 #6 Del Skrevet 14. juni 2007 Nei, huff, man må jo aldri finne på å gå på date med noen man er 100% sikker på å ville bli kjæreste med. Da er man drittsekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #7 Del Skrevet 14. juni 2007 Nei, man går jo på date for å se om det kan bli noe mer. Men man trenger kanskje ikke be folk om å overnatte når man tydeligvis har bestemt seg for å dumpe dem likevel. Og dersom du spør om hvor dette bærer hen, så er det jo greit å svare ærlig på et direkte spørsmål. Det mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 14. juni 2007 #8 Del Skrevet 14. juni 2007 Man må jo gjerne spørre om den andre vil overnatte. Men den andre kan jo faktisk svare nei, dersom den andre er redd for å bli såret eller absolutt ikke er klar for en ONS. Svare ærlig bør man jo så langt det lar seg gjøre. Men følelser endrer seg, og etter å ha tenkt seg om, kan jo meningen om personen ha endret seg. Så selv om man liker personen, så innser man etter noen dager at man ikke liker personen nok til å ville gå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest El Patron Skrevet 14. juni 2007 #9 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) -- Endret 8. juli 2007 av El Patron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. juni 2007 #10 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg kan godt gå på date med noen jeg ikke tror det blir noe mer med. Gjør det meg mandig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 14. juni 2007 #11 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg kan godt gå på date med noen jeg ikke tror det blir noe mer med. Gjør det meg mandig? Fysj, din tøs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest28 Skrevet 14. juni 2007 #12 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg kan godt gå på date med noen jeg ikke tror det blir noe mer med. Gjør det meg mandig? Den siste kommentaren er en usaklig avsporing. Når det er sagt; det er ikke alle gitt å ha et så nært kontakt med sitt eget følelsesliv at man kan si om et forhold er liv laga eller ikke før første date... Jeg vil mye heller gå på date med ei jente for mye, enn å gå glipp av ei som kunne vært perfekt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #13 Del Skrevet 14. juni 2007 Så klart, det er derfor man dater. For å se om det er en person det kan utvikle seg til noe mer med senere. Men litt respekt for folks følelser synes jeg likevel man kan ha selv om det er en date. Mulig jeg er gammeldags og kjip, men synes ikke man kan rase frem som man føler for uten tanke på den andre selv om man er på date. En date kan jo være indikasjoner på at den andre nettop har begynt å få følelser for den andre, så kanskje litt tanke på den andres følelser ikke er så dumt før man sier eller gjør noe som kan gi den andre feil oppfating. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #14 Del Skrevet 14. juni 2007 Dette høres nøyaktig ut som min siste date, nesten som jeg tror det er samme mannen. Følte meg også litt "lurt" etterpå, men trøster meg med at han ikke er så grei som han utgav seg for. Og da er det ikke så mye å gå glipp av heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 15. juni 2007 #15 Del Skrevet 15. juni 2007 Følte meg også litt "lurt" etterpå, men trøster meg med at han ikke er så grei som han utgav seg for. Og da er det ikke så mye å gå glipp av heller. Enten så er han ikke så grei som han utgav seg for, eller så kanskje han rett og slett fant ut at hele greia ikke var riktig for han. Dating-fasen er jo en periode hvor man blir kjent med hverandre. En ting som i utgangspunktet virket riktig kan etterhvert framstå som feil. Synes det er rart at folk føler seg "lurt" fordi den andre parten trekker seg i løpet av denne fasen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 15. juni 2007 #16 Del Skrevet 15. juni 2007 Kjenner meg igjen her. Som mannen faktisk. Traff en koselig fyr ute på byen, snakket og utvekslet nummere. Neste helg gikk vi ut sammen igjen, men da følte jeg kanskje at ølbrillene/ørene var ganske tilstede forrige gang. "Klæææm" sa han og strakk seg opp på tå mot meg (og jeg er LITEN selv). Jeg traff også en gammel kompis på byen, og ga han en "kosåsedegigjen"-klem og daten fløy i flint og ba han holde fingrene sine til helvete unna meg. "Ro deg ned a småen" sa kompisen min og daten sa "Jeg er kanskje liten, men kuken min er et monster!!" Da var det over for min del. Fikk et par meldinger etter det "Hei snuppsi snart har vi en månedes jubileum" så jeg måtte bare forklare at nok var nok, skåne han litt med "Det er ikke deg, det er meg." Men han tok ikke hintet av det heller Så jeg bare ignorerte totalt. Han her var kanskje litt mer ekstrem enn deg, trådstarter, men det går faktisk an å like noen første dagen for så å oppdage at det ikke går. Det med høyden spilte en del inn også, og jeg kan gjerne innrømme at jeg er overfladisk, med å ikke ville ha en 23 år gammel kar på 1.48 cm som ligner på Frodo fra ringenes herre. Så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #17 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg føler meg vel ikke akkurat så veldig lurt, men er skuffa over at han så klart gav uttrykk for at han likte meg på den første daten, og og så bekreftet at han hadde hatt det hyggelig på melding dagen etterpå, for så å bare trekke seg bort uten en lyd. Joda, det er lov å skifte mening når man får tenkt seg om litt, men det er også lov å være litt skuffa og lei seg rett etter man har blitt dumpa av noen en faktisk trodde mente det han sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 15. juni 2007 #18 Del Skrevet 15. juni 2007 men det er også lov å være litt skuffa og lei seg rett etter man har blitt dumpa av noen en faktisk trodde mente det han sa. Klart det er det. Samtidig kan det hende han faktisk synes det var veldig hyggelig å være sammen med, selv om han kanskje ikke ble forelska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. juni 2007 #19 Del Skrevet 15. juni 2007 Kan jo hende at han likte deg kjempegodt som person, bare ikke som kjæreste? Jeg har mange ganger truffet menn som jeg liker veldig godt og vi kan godt kysse og kose uten at det blir noe av det. Har han derimot sagt at han ville ha ett forhold til deg og så plutselig si noe annet virker det jo idiotisk . Men er jo vanskelig å vite om han skal være seriøs eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 15. juni 2007 #20 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg føler meg vel ikke akkurat så veldig lurt, men er skuffa over at han så klart gav uttrykk for at han likte meg på den første daten, og og så bekreftet at han hadde hatt det hyggelig på melding dagen etterpå, for så å bare trekke seg bort uten en lyd. Joda, det er lov å skifte mening når man får tenkt seg om litt, men det er også lov å være litt skuffa og lei seg rett etter man har blitt dumpa av noen en faktisk trodde mente det han sa. Dette er jo bare vås, klart han kan ha ment det han sa! Han likte deg godt nok til å gå på date for å finne ut om det kunne bli noe mer, og hadde det veldig hyggelig. Så fikk han tenkt seg litt om og fant ut at det ikke var noe han ville satse på. Han tok jentevarianten når det gjelder varsling, dvs å ikke varsle i det hele tatt for å la ting skli ut, så slippen han å såre. Klart det er kjipt å ikke få interessen gjengjeldt etter en date, men det handler om deg selv, dine følelser og din sårbarhet, ikke om at andre lyger eller manipulerer (nødvendigvis). Takler du ikke å bli avvist, forbli singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå