Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke lukk øynene for dette! De fleste av våre nye landsmenn står bak det meste av kriminaliteten som skjer her til lands!NÅ må noe gjøres! Mørkhudede stikker ned, torturerer eller hogger hue av mennesker over en lav sko! Send dem til helvete i fengsel i deres eget hjemland!De har ingenting her til lands å gjøre.

:kjefte:

Hei Kim. Du er fortsatt ute og sprer feilinformasjon, ser jeg.

Faktum at de fleste som begår kriminelle handlinger i Norge er etniske nordmenn, har nok ikke endret seg. Så kanskje du skulle formulere deg litt mer presist denne gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktum at de fleste som begår kriminelle handlinger i Norge er etniske nordmenn, har nok ikke endret seg. Så kanskje du skulle formulere deg litt mer presist denne gangen?

Denne gjesten har mesteparten av datagrunnlaget sitt, eller hva vi skal kalle det, fra "Stopp innvandringen" sine hjemmesider. De hevder at all voldskriminalitet i Norge er begått av utlendinger, og presenterer tabeller som "viser" at før 70-tallet, så forekom det nesten ikke hverken mord, drap eller voldtekter her i landet. De påstår også at når innvandrere dreper, eller begår grov vold, så går det stort sett ut over nordmenn.

Jeg bladde litt rundt på dette forumet for en tid tilbake, og det var... interessant.

Kombinerer du info fra denne typen kilder med Dagbla og VG, så har du Kims verden.

Skrevet

Det som er synd her er at Kim hadde oppnådd det samme ved å forholde seg til fakta. Innvandrerne er nemlig mer kriminelle enn nordmenn generelt sett. Og tar vi for oss for eksempel Oslo som egen størrelse er det faktisk slik at majoriteten av lovbruddene, innenfor områder som vold, overfallsran og voldtekt, begås av innvandrere. Til tross for at de bare utgjør 20 % av byens befolkning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...