Yrjenia Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 kan jeg få vekk magen med å feks jogge to kvelder i uka?
marmelade Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 kan jeg få vekk magen med å feks jogge to kvelder i uka? Bra til å begynne med tenker jeg, men tren 3ganger i uka sier instruktøren min hvertfall.. og tren også musklene slik at du forbrenner flere kalorier.
Gjest Kristin_ Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Og hvis du røyker eller snuser, slutt med det, det har vist seg at det stimulerer fettlagring i mageregionen Men forbrenner du fett, vil du miste fett overalt, også på magen. Det kan dog av og til ta lenger tid på magen enn på andre steder på kroppen, noe som stort sett har med gener å gjøre. I tillegg er det viktig at du holder på en stund når du først jogger, du kan med fordel skru ned tempoet (hvis det er nødvendig) så du i hvertfall klarer å holde koken i 30-40 min. Blir det for heftig kan man bytte det ut med å gå raskt i begynnelsen.
Gjest Vranghild Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Det sies også at magefettet kommer av for mye karbohydrater.
marmelade Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 jeg ble kjent med en russisk jente for ikke så lenge siden, og hun sa at hun hadde fått vekk 5cm av midjen/magen (rundt der) i løpet av to uker, med en lavkarbodiett, også en passe stor skål med lett naturell yoghurt og saften av halv sitron godt blandet, dette sa hun at hun spiste etter lunsj og kveldsmat, enkelt og greit høres det ut som
Twigi Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har gått ned 7 cm på midjemålet denne våren, ved å trene mye (både styrke og kondisjon) og kutte hardt ned på sukker og raske karbohydrater.
Yrjenia Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har gått ned 7 cm på midjemålet denne våren, ved å trene mye (både styrke og kondisjon) og kutte hardt ned på sukker og raske karbohydrater. hvor mye og lenge om gangen har du trent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå