Anie Skrevet 11. mars 2003 #1 Del Skrevet 11. mars 2003 kuul avatar du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 12. mars 2003 #2 Del Skrevet 12. mars 2003 Takk for det - var litt bekymret for om den gikk gjennom "sensuren".... Ha en knallgod dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #3 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg tenkte mye på den avataren, ja - og jeg tror jeg har skjønt den nå!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 12. mars 2003 #4 Del Skrevet 12. mars 2003 Hehe, Trøffel............. så NÅ ser du at det er et par som eh.. danser swing....???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #5 Del Skrevet 12. mars 2003 Først trodde jeg nemlig det var vals, sannsynligvis fordi jeg kjente igjen min egen benføring... Men så ble jeg litt hektet på rytmen, og fant ikke helt ut av dette med tung-lett-lett... :o Det dette handler om er jo selvsagt den undervurderte folkeviseleiken HARDING ("hei hvor det går, o hildrande duuu") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 12. mars 2003 #6 Del Skrevet 12. mars 2003 Tanya HARDING????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 12. mars 2003 #7 Del Skrevet 12. mars 2003 Lott@.... kan du ikke variere litt'a? Misjonæren blir litt kjedelig i lengden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #8 Del Skrevet 12. mars 2003 Veeeeeeeel... - heller Steve Cooling enn Tonya Harding, kanskje (LITT uheldig måte å bli kjendis på; først ved å bestille smadring av konkurrentens knær og senere distribuere video fra en under gjennomsnittlig bryllupsnatt... ) Nåja, dette var en dig(e)r(ek)sjon (beklager de noe uoversiktlige parentesene, men jeg har nemlig ambisjoner om å jobbe i VG og prøver å leve opp til dem så godt jeg kan!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 12. mars 2003 #9 Del Skrevet 12. mars 2003 Misjonæren fungerer særdeles utmerket med rett partner Sand.!!! Dette er en sterkt undervurdert stilling :oops: Tanya Harding ja......... smadring av knær, video fra en lite spennende bryllupsnatt OG en "boksekarriere" som endte med at berta fikk seg en real trøkk16 midt i planeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. mars 2003 #10 Del Skrevet 12. mars 2003 Den der avataren der likte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå