Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 jeg elsker soltørket tomat som er oppi fetaosten, dvs sånn fetasnack fra arla. men da jeg kjøpte soltørket tomat i en sånn vakumpakke på obs, så var det mindre godt. hvilken av disse som har "riktig" smak, aner jeg ikke. så nå lurer jeg på om dere vil anbefale noen merker til soltørket tomat og grønne oliven?
onyx Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Du kan prøve soltørket tomat i olje, de er nok nærmere de som ligger i fetaostpakkene. Soltørket tomat i marinader/olje smaker gjerne litt annerledes enn de som kunn er tørket. Ikke bedre eller dårligere, bare litt annerledes. Både tomat og grønne oliven kjøper jeg som oftes de jeg får i ferskvaredisker/innvandrerbutikker, så merke kan jeg ikke anbefale. Liker godt liven i chili/hvitløk marinader.
Gjest Catwoman Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Soltørket tomat i pakker må som oftest bløtlegges for at de skal bli gode, de er som regel for harde og seige til å spises slik de er. Er derfor enklere å kjøpe de som er i olje på glass, som onyx sier.
Flua Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Det må være kalemata oliven fra Hellas!! Mmmmmmmm.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå