Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Ja, det er hva kjæresten min kaller ei jente som ikke bruker prevansjon. Holdt på å flire meg i hjæl da jeg hørte det "Åh, det er spennende å ha sex med skarp høne" liksom. Noen som har hørt det før eller lignende uttrykk??
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Han er sikkert fra Notodden eller annet harrysted?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Han er sikkert fra Notodden eller annet harrysted? Eller oslo
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Hehe, nei, har ikke hørt noe liknende utrykk, men forstår tanken bak. Blir noe ekstra når man vet at her er det faktisk en rimelig stor sjanse for at det blir barn, i stedet for den sjansen som alltid vil være der på tross av piller og kondom.
Gjest Pax Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Blir noe ekstra når man vet at her er det faktisk en rimelig stor sjanse for at det blir barn, i stedet for den sjansen som alltid vil være der på tross av piller og kondom. Åh? Jeg får angst bare ved tanken, så her hadde det vært motsatt effekt.
Gjest mann 42 Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Pussig uttrykk som jeg aldri har hørt før. Men jeg skjønner tanken bak det. Jeg husker at den gangen kona og jeg skulle prøve å få vårt første barn, så steg tenningen en del hakk. Det gjaldt både henne og meg. Jeg tror vi aldri hadde hatt så bra sex før. Å la satsen gå og vite at nå blir det kanskje noe av det, er en helt unik følelse. Elektrisk deilig...
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Pussig uttrykk som jeg aldri har hørt før. Men jeg skjønner tanken bak det. Jeg husker at den gangen kona og jeg skulle prøve å få vårt første barn, så steg tenningen en del hakk. Det gjaldt både henne og meg. Jeg tror vi aldri hadde hatt så bra sex før. Å la satsen gå og vite at nå blir det kanskje noe av det, er en helt unik følelse. Elektrisk deilig... Nåja....... så lenge du har med den forutsetningen du har ja. Nemlig at dere prøvde å få deres første barn. Husker med gru tilbake til fyrrige ungdomsår da kåtheten overgikk kontrollen fullstendig og alle ambisjoner om å rekke å hoppe av falt sammen og spruten stod langt inne i dama og vi gikk søvnløse og neglebitende fram til neste menstruasjon........ PUH, utrolig nok gikk det bra hver gang (skynder meg å melde at det var snakk om to). Uansvarlig? Ja jøss, men overlykkelig over manglende dyrekjøpt lærdom, kun lærdom heldigvis.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Åh? Jeg får angst bare ved tanken, så her hadde det vært motsatt effekt. Går ut fra at om det ikke er noen form for prevensjon i bruk så er det planlagt å få barn, og da blir det på en underlig måte noe ekstra.
Gjest Pax Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Går ut fra at om det ikke er noen form for prevensjon i bruk så er det planlagt å få barn, og da blir det på en underlig måte noe ekstra. Hvis man planlegger barn, så. Kjenner til folk som driter i prevensjon for spenningens skyld.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Hvis man planlegger barn, så. Kjenner til folk som driter i prevensjon for spenningens skyld. Merkelige folk. Men har for den slags skyld hørt om de som har sex med HIV smittede uten gummi kun for spenningens del også. Verden er sær.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå