Cilla Skrevet 11. mars 2003 #1 Skrevet 11. mars 2003 Jeg har et lite problem som er ganske irriterendes. Jeg har en liten rynke under øynene som det alltid legger seg en svart stripe med maskara i. Noen som har et tips til hvordan en kan "gardere" seg mot dette. kan det være noen maskaramerker som er bedre/verre enn andre.
ivanka Skrevet 12. mars 2003 #2 Skrevet 12. mars 2003 jepp. hadde kronisk mascarastripe i rundt ti år før jeg oppdaget kanebo 38 grader mascara. den farger ikke av.
Cilla Skrevet 12. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2003 Denne mascaraen er faktisk den som "drysser" mest! Men er så innmari fornøyd med den på alle andre måter at vil ikke bytte den ut. men idag kjøpte jeg en ny mascara som virker på samme måte som kanebo, lancome magicils(?) tror jeg den heter, og fjernes med lunket vann. Den gir enda mer volum/forlenger mer enn kanebo. Gleder meg til å prøve den, kaneboen min er nemlig kjempetom.
Gjest Virvel Skrevet 12. mars 2003 #4 Skrevet 12. mars 2003 Hvor mye koster Kanebo 38 grader egentlig? Lurer på om jeg skal prøve den ut jeg, men er litt fattig om dagen, så må prioritere litt... akk.
super Skrevet 12. mars 2003 #5 Skrevet 12. mars 2003 Jeg kjøpte den på Esthetique for 165,- Men husk! Den er mindre enn andre maskaraer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå