Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 For en tid tilbake fikk jeg en sofa av ei venninne - som de ellers skulle kvitte seg med. Nå har jeg kjøpt ny, og må få vekk den gamle. Jeg har ringt venninna mi og spurt om de ville ha den tilbake. Det ville de ikke. Så..... jeg ringte til fretex, men de kunne ikke hente den før om 3 uker. Er det ok å selge den da? eller.... Litt kinkig dette, men vil helst ha den bort så fort som mulig.
Gjest Bellatrix Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Har du fått den er den din. Det som er ditt kan du selge.
Fibi Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Ja det kan du gjøre, men jeg tror jeg ville delt beløpet med henne, eventuelt brukt pengene på en felles aktivitet. Ikke for det, du har jo fått den, men tror jeg ville følt meg litt teit rett og slett.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Ja det kan du gjøre, men jeg tror jeg ville delt beløpet med henne, eventuelt brukt pengene på en felles aktivitet. Ikke for det, du har jo fått den, men tror jeg ville følt meg litt teit rett og slett. Jepp, det gjør jeg.
Gjest HB Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Synes det strangt talt ikke er nødvendig å dele pengene med venninnen så lenge hun har fått tilbud om å ta den tilbake (og kunne solgt den selv) og hun har sagt nei. Da gjør du akkurat hva du vil med den selv. Men det er jo absolutt hyggelig hvis du vil dele med henne! Hilsen Lille meg
Gjest vsn Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Hvis du vil bli kvitt den fortest mulig, er det jo bare å gi den bort. Du taper jo ikke noe på det, siden du ikke betalte noe for den selv. Vi har gitt vekk både dusjkabinett og vaskemaskin i det siste. Så slapp vi å kjøre det på søppeldynga (det var fullt brukanes, men vi hadde kjøpt nytt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå