Gå til innhold

Ikke glem nye Friends episoder i kveld!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sesong 8 var jo brått slutt forrige tirsdag, men siden tv2 er så super sportye som de er så surrer de igang splitter nye episoder fra sesong 9 i kveld :hoppe:

Følg med, følg med :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Starya
Skrevet

Høh? Jeg trodde det nettopp hadde starta en ny sesong for noen episoder sia.. *følger ikke godt nok med*

Skrevet

Kan jeg få spørre når det begynner :)

Jeg var å kjøpte meg program blad i stad - men det begynner ikke før i morgen :oops: Er det mulig :ler:

Skrevet

Friends ser jeg når jeg kan. Det er den eneste TV-serien jeg bestreber meg på å få med meg - ellers er jeg motstander av at TV'n tar større plass i livet og får høyere prioritet enn å leve livet; venner, familie, hobby etc.

Skrevet

Friends er må-få-med-seg-matriale her i gården altså. Andre serier jeg følger med på kan jeg gå glipp av, men ikke en Friends episode. Sånnt gåkke an :D

Skrevet

Jeg var på konsert i går og fikk ikke med meg Friends. Forsøkte å ta opp episoden på video, men da jeg kom hjem, viste det seg at båndet hadde tatt kvelden... Svart skjerm! Da ble jeg passe sur!

Hva skjedde, kort fortalt?

Skrevet

Rachel trodde at Joey fridde, og hun sa ja. Men hun ville egentlig ikke giftse sge med ham, og ikke han med henne. Ross ble bedt om å fri av moren sin - det var denne ringen som ble forvirrende - men han ville ikke fri, for han ville starte forsiktig med litt dating igjen.

Tilslutt blir alt forklart og fortalt, og alle er vel forlikte og enige omd et beste - helt til ross oppdager at Rachel har på seg ringen og oppdager at hun faktisk svarte ja til Joey...

Innimellom alt dette, blir Chandler og Monica overinspirert av alt babysnakket, og de bestemmer seg for å prøve å få baby de også. på et sykehus er ikke det lett, og de havner i et bøttekott, hvor de blir fersket av Monicas' far. Han blir overbegeistret over at de prøver, og hamrer på med gode råd om stillinger og brosjyrer og det hele er ganske pinlig for datteren. Phoebe virrer rundt og skaper kaos - som vanlig.

En fornøyelig episode.

Skrevet

Takk for oppdatering, Tusenfryd! :ler:

Friends har vært fast innslag på tirsdagskvelden i mange år, så jeg hadde litt abstinenser, men nå er alt så meget bedre!

Skrevet

Jeg synes Joey var veldig god i går, når Rachel skulle amme babyen (Emma), ble han jo helt forstyrret, og visste ikke helt hva han skulle gjøre eller hvor han skulle se. Da var han bra synes jeg.

Friends er absolutt en "må-se-serie", og det har den vært fra den aller første episoden. Fornøyelig ja, det var et godt ord, Tusenfryd.

Gjest Jamila
Skrevet

Episoden i går var helt herlig, lo høyt flere ganger jeg!

Syns Friends har tatt seg opp den siste tiden, så nå blir det TV2 på tirsdager for mitt vedkommende.

Skrevet

Hei

Jeg tyvtitter på svensk kanal 5, og der er de en episode foran tv2... Ville da bare si at GLED DERE TIL NESTE UKE!! Lo så jeg sprutet vann over hele gulvet da jeg skulle drikke.. :hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...