Gå til innhold

Biltilsynet!


Gjest Bibbe

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Så, så. Ikke så hissig da.

Skjønner godt de ekspeditørene som ikke gidder yte god service og smil, når de blir møtt med hissige kunder som tror at ting skal skje akkurat så lettvindt som de selv har planlagt.

De ansatte følger vel sine rutiner og gjør sin jobb.

Har du selv krysset av for dårlig syn, så må du selvfølgelig ha attest på at dette ikke stemmer likevel. Din feil, ikke den koselig ekspeditøren sin feil.

Du kan jo ikke drite langt faen i service fordi kunder er irriterte. Det skulle tatt seg ut :roll: Det skapes hissige kunder når de på biltilsynet behandler folk veldig dårlig og klarer alt veldig dårlig i tillegg til at alt tar veldig lang tid. Lengere en det burde og det har biltilsynet selv sagt fordi de har masse omveier og virker som de ligger 10 år bak resten av verden.

Jeg blir bare sinna når de behandler med dårlig og snakker til meg som om jeg skulle vært den dummeste personen på denne jord og det gjør meg irritert. Kan de ikke bare gi meg informasjon som ikke er tvetydig. Jeg fikk beskjed av optiker av at jeg måtte bruke briller, så derfor huket jeg av for det. Jeg visste ikke at jeg måtte ha med lege attest for ingen gir jo info om det. Så fikk jeg vite at jeg trengte ikke briller men da måtte jeg ha attest likevel for å bevise det motsatte. Så maser biltilsynet at de må ha legeattest noe ikke jeg skjønner hvorfor, fordi det var jo bare synet jeg huket av på. Idioter! De ser jo på søknaden min at jeg bare har krysset av på syn og har gikk attest for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...