Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #21 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg savner at noen kan annbefale noen i Trondheim, må få meg øyenbryn snart.
Gjest Gjest_Tonemor_* Skrevet 30. desember 2008 #22 Skrevet 30. desember 2008 Jeg var på Tone Lise Akademiet og skulle på utført permanet make-up på brynene mine i fjor, fordi jeg hadde så få hår og de var lyse. Derfor tenkt lenge på å gjøre noe med det. Permanent make-up er ikke akkurat billig så man forventer et visst resultatt. Jeg møtte og og tatoverte på meg en gang. Skorpen skulle dette av og KANSKJE trengtes det 1 etterfyll. Jeg var til FIRE etterfyll og resultatet var at det knapt var en eneste strek synlig! Skuffet og flere tusen kroner fattigere ga jeg opp hele greia. Det var også begynt og bli veldig vondt, da det virket som at han brukte meg som forsøkskanin, fikk ikke bedøvelse, snakket om at han ville prøve mange kremer for å se hvilke som stoppet blod best.. TRAGISK!!!!! ALDRI ALDRI ALDRIIIIIIII oppsøk disse for en slik tjeneste, noensinne. Hei hei Så utrolig kjedelig at du ikke ble bra eller førnøyd. Ja det er en jungel der ute med tilbud og det er vanskelig å finne "de beste" eller dem som passer deg. Jeg personlig kan anbefaler Dalia Skjønnhetspleie www.dalia.no i Asker av flere årsaker. Jeg har tatt permanent make up tre ganger nå på ti år. Dette har jeg fått gjort på en seriøs salong i Oslo. Sier ikke hvor fordi de er veldig flinke der det er ikke det, men jeg ble nok enda finere synes jeg nå etter siste runden hos Dalia..Kan vel si at hun fikset litt på det som ikke var helt 100% fra før. Samtidig var nok opplevelsen mye bedre. Mindre vondt og en mer følelse av luksus hos henne. Hun driver hjemme og tar seg god tid til hver enkelt som gir deg en trygghetsfølelse og godt tatt vare på. Jeg reiste til Asker fordi to venninder av meg hadde vert der og så 100% bra ut og begge sa at opplevelsen var overraskende lite vond og at servicen var helt super. Og ikke minst litt billigere en flere inne i Oslo. Kan anbefale henne på det varmeste. Og jeg er kravstor og kresen!..:O Lykke til!
Elisabeath Skrevet 19. januar 2009 #23 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg har veldig lyst til å satse på dette, i mitt tilfelle gjelder det bryn. Jeg bor veldig langt nord og her er det ikke mange muligheter. Noen som kan anbefale noen i nærheten? Mo i rana bor jeg, men tenker på alt fra Trondheim og opp til Bodø. også en Ca pris? Er det noen som har bilde av noen som har tattovert permanent makeup eyeliner oppe på øyelokke? har litt lyst å se resultat
Gjest Gjest_stinemor_* Skrevet 31. juli 2009 #24 Skrevet 31. juli 2009 Dere må sjekke ut www.permanentmakeupguiden.no Det er det beste jeg har sett av permanent make-up noensinne! og jeg har sett mye da jeg arbeider som lærerpå en hudpleieskole. Mvh Stine T.
Gjest Gjest_lille_* Skrevet 10. august 2009 #25 Skrevet 10. august 2009 Heeeei Men hva med Bergen??? Ser dere omtaler mange dyktige folk i Oslo- området her, men hvor kan man gå i Bergen???? Vet ikke hvor du kan gå i Bergen. På Sola, ved Stavaner kan du gå til Wenches Permanent Makeup. Hun er dyktig! Hun jobber på Plei Meg i Solakrossen :-))
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 24. august 2009 #26 Skrevet 24. august 2009 Jeg var på Tone Lise Akademiet og skulle på utført permanet make-up på brynene mine i fjor, fordi jeg hadde så få hår og de var lyse. Derfor tenkt lenge på å gjøre noe med det. Permanent make-up er ikke akkurat billig så man forventer et visst resultatt. Jeg møtte og og tatoverte på meg en gang. Skorpen skulle dette av og KANSKJE trengtes det 1 etterfyll. Jeg var til FIRE etterfyll og resultatet var at det knapt var en eneste strek synlig! Skuffet og flere tusen kroner fattigere ga jeg opp hele greia. Det var også begynt og bli veldig vondt, da det virket som at han brukte meg som forsøkskanin, fikk ikke bedøvelse, snakket om at han ville prøve mange kremer for å se hvilke som stoppet blod best.. TRAGISK!!!!! ALDRI ALDRI ALDRIIIIIIII oppsøk disse for en slik tjeneste, noensinne. Så trist. Fint du deler din erfaring. Ingunn
Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 29. august 2009 #27 Skrevet 29. august 2009 Jeg har fått tattovert eyeliner oppe og nede hos Cathrine Skowboe i Larvik. Helt superfornøyd, veldig flott resultat. Anbefales.
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 15. november 2009 #28 Skrevet 15. november 2009 Jeg var nettopp på TL akademiet å skulle få fikset øynebryn, å det som da skjedde var at de tegnet på et bra resultat. men når de var ferdige så de ikke ut. de va halv parten så tynne som de tegnet å strekene var ujevne. så jeg råder ingen til å dra dit. de tok også slutten av øyebryne så langt ned mot øye at det kan kanskje ikke fikses på. så jeg skal ringe de imorra å klage. å ser flere har hatt dårlig erfaring med TL akademiet. å en venninne av meg sa for noen dager siden at det var sååå bra der å jeg fikk se venner av hu som hadde tatt der å de var drit fine. men mine ble helt ødelagt. jeg fikk ikke lov å bestemme åssen jeg ville ha de.de skulle bestemme på en måte. jeg viste hva jeg ville ha å de tegna opp det men tatoverte altså ikke det de tegna opp. så nå kan det hende det ikke kan rettes opp fordi de tok slutten av brynet så langt ned enn det jeg skulle ha.. det er rett å slett stygt det de har gjort så enten får de betale for fjerning eller oppretting et annet sted..
Gjest piffen Skrevet 22. november 2009 #29 Skrevet 22. november 2009 Har bare lyst til å komme med et par fakta her... For det første finnes det ingen enkle svar på hvor mange etterfyll man vil trenge.. dette kommer helt an på hvor godt huden tar til seg farge. dette har med bl.a. cellefornyelsen i huden å gjøre, og erfarinsmessig vil fargen sitte bedre på eldre personer enn yngre, men dette er veldig individuelt. Man bør også huske på at "midlertidig" er en myte ... det finnes overhodet ingen garantier for at fargepigmenter som er stukket ned i huden vil forsvinne igjen. Det er trist å lese at mange har dårlige erfaringer, spes med TL Akademiet, men man må ikke glemme at ved å få utført en behandling her er man faktisk modell for elever under opplæring!! Ja det er billigere enn i salonger, men det er elever som utfører behandlingen .. noe alle modeller på TL Akademiet må skrive under på at de er klar over. Det er ingen seriøse utøvere som tatoverer før kunden/modellen har godkjent tegningene, og da er det veldig viktig at kunden/modellen er ærlig om hva hun/han ønsker og liker. Og har f.eks brynene blitt for tynne må man si ifra dette så de kan bli gjort bredere.
Gjest birthe Skrevet 11. februar 2010 #30 Skrevet 11. februar 2010 Heeeei Men hva med Bergen??? Ser dere omtaler mange dyktige folk i Oslo- området her, men hvor kan man gå i Bergen????
Gjest birthe Skrevet 11. februar 2010 #31 Skrevet 11. februar 2010 Vet ikke hvor du kan gå i Bergen. På Sola, ved Stavaner kan du gå til Wenches Permanent Makeup. Hun er dyktig! Hun jobber på Plei Meg i Solakrossen :-)) jeg var på faceit hudpleie i bergen sentrum. tok øyebryn og eyeliner. jeg er veldig fornøyd. ingen smerte, og veldig fint resultat. brynene ble ekstremt fine!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå