Gjest Gjest_Sommer_* Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg var på Tone Lise Akademiet og skulle på utført permanet make-up på brynene mine i fjor, fordi jeg hadde så få hår og de var lyse. Derfor tenkt lenge på å gjøre noe med det. Permanent make-up er ikke akkurat billig så man forventer et visst resultatt. Jeg møtte og og tatoverte på meg en gang. Skorpen skulle dette av og KANSKJE trengtes det 1 etterfyll. Jeg var til FIRE etterfyll og resultatet var at det knapt var en eneste strek synlig! Skuffet og flere tusen kroner fattigere ga jeg opp hele greia. Det var også begynt og bli veldig vondt, da det virket som at han brukte meg som forsøkskanin, fikk ikke bedøvelse, snakket om at han ville prøve mange kremer for å se hvilke som stoppet blod best.. TRAGISK!!!!! ALDRI ALDRI ALDRIIIIIIII oppsøk disse for en slik tjeneste, noensinne.
X-up Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Har fått permanent makeup på Long Time Liner på aker brygge. Kjempefornøyd!!! Både øyebryn, eyeliner og lepper.
X-up Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Hvis jeg ikke tar feil, bruker Dalia på asker også Long Time Liner.
Lola83 Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Jeg tatoverte øyenbryn hos Solvår Hegge på Oslo hudpleieklinikk..ved Majorstuekrysset.. Meget fornøyd, men så er hun veldig anerkjent også da, omtalt i media osv..
lillesky Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Tråden er ryddet. KGs regler. - lillesky (mod)
Smascha Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Jeg var på Tone Lise Akademiet og skulle på utført permanet make-up på brynene mine i fjor, fordi jeg hadde så få hår og de var lyse. Derfor tenkt lenge på å gjøre noe med det. Permanent make-up er ikke akkurat billig så man forventer et visst resultatt. Jeg møtte og og tatoverte på meg en gang. Skorpen skulle dette av og KANSKJE trengtes det 1 etterfyll. Jeg var til FIRE etterfyll og resultatet var at det knapt var en eneste strek synlig! Skuffet og flere tusen kroner fattigere ga jeg opp hele greia. Det var også begynt og bli veldig vondt, da det virket som at han brukte meg som forsøkskanin, fikk ikke bedøvelse, snakket om at han ville prøve mange kremer for å se hvilke som stoppet blod best.. TRAGISK!!!!! ALDRI ALDRI ALDRIIIIIIII oppsøk disse for en slik tjeneste, noensinne. Fikk du tilbake pengene? Det virker ihvertfall som du har krav på det! 1
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Hei! Trist å høre at du har så negative erfaringer:-( ....tror det er viktig å forhøre seg litt rundt ang hvem som har mest erfaring på området. Selv har jeg vært å fått laget både bryn, eyeliner og lepper hos Hege Treiborg på Klinikk Bygdøy alle. Hun er visst en av de dyktigste i landet på dette og jeg og fler av mine venninner som har vært der, er kjempe fornøyde! ikke er hun av de dyreste heller:-) Hun bruker long-time-liner og var på Aker brygge før. klem fra Lisa
Gjest smacha Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Fikk du tilbake pengene? Det virker ihvertfall som du har krav på det! Nei, fikk ikke en krone igjen! Jeg truet med advokat og fikk da tekstmelding om at jeg skulle få pengene. Jeg ventet, ingenting skjedde, så jeg prøvde og få kontakt meg han som hadde gjort jobben igjen, men var sporløst forsvunnet. Tone Lise akademiet mener at han skulle bare gjøre noen jobber for de og at de tar IKKE ansvaret for det som skjedde, selv om de SELVSAGT også har et ansvar...Jeg snakket med en av sjefene i Tone Lise Akademiet, aldri møtt mer frekk og lite imøtekommende menneske før. :/
Gjest CK Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Hei! Trist å høre at du har så negative erfaringer:-( ....tror det er viktig å forhøre seg litt rundt ang hvem som har mest erfaring på området. Selv har jeg vært å fått laget både bryn, eyeliner og lepper hos Hege Treiborg på Klinikk Bygdøy alle. Hun er visst en av de dyktigste i landet på dette og jeg og fler av mine venninner som har vært der, er kjempe fornøyde! ikke er hun av de dyreste heller:-) Hun bruker long-time-liner og var på Aker brygge før. klem fra Lisa Jeg må virkelig finne meg noen som kan gjøre det ordentlig på meg...kjedelig og måtte bruke 4000,- enda en gang, men jeg er så drittlei av å tegne på...ser ikke fint ut heller.... hvem vil dere påstå er den aller, aller beste så jeg slipper å brenne meg igjen?? :-)
FangeLiv Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Jeg tatoverte øyenbryn hos Solvår Hegge på Oslo hudpleieklinikk..ved Majorstuekrysset.. Meget fornøyd, men så er hun veldig anerkjent også da, omtalt i media osv.. Helt helt enig. Solvår er en av de få i dette landet som virkelig KAN legge permanente øyenbryn.
Gjest Gjest_Sissel_* Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 Hei! Jeg har vært hos Birgitte på Charissima i Oslo. Hun er veldig dyktig og gir seg ikke før både hun og kunden er fornøyd. Jeg fikk bedøvelse både som krem først og som dråper (de svir noe helt j....) og det gjør ikke så veldig vondt. Jeg lærte som barn at man må lide for skjønnheten og nå må vi også lide litt for latskapen hvis vi ikke gidder å sminke oss hver morgen. Anbefaler Birgitte på det varmeste.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #13 Skrevet 29. august 2008 Så utrolig kjedelig da!!! Jeg har tatoverte bryn og sjekket ut lenge før jeg fallt på Solvår Hegge http://www.solhegge.com/ Hun holder masse kurs også, om du melder deg inn på gruppen hennes på facebook får du beskjed når de holder kurs og du kan være modell. (men da er det ikke hun som tatoverer deg da) Hun er i alle fall utrolig dyktig!
milla-mor Skrevet 29. august 2008 #14 Skrevet 29. august 2008 Jeg kan ihvertfall anbefale Dalia i Asker. Superflink og søt dame
LadyInRed Skrevet 30. august 2008 #15 Skrevet 30. august 2008 kjedelig da. men hvis du virkelig har lyst å tatovere, så bør du prøve på ny et annet sted. det er nok store forskjeller mellom sted til sted, på samme måte som hudpleiesalonger,frisører etc. har selv vurdert å prøve dette, men kommer nok til å høre med andre om deres erfaringer før jeg velger sted (og på dette innlegget fikk jeg iallefall mange navn/klinikker å sjekke ut )
Hilde Christina Skrevet 1. september 2008 #16 Skrevet 1. september 2008 Har ekstremt dårlig erfaring med TL akademiet selv, men ikke på dette. De er utrolig uprofesjonelle, ville holdt meg helt unna. Jeg ville pushet mer på dem for å få tilbake pengene mine var jeg deg Bra du formidler erfaringen din videre ihvertfall, så slipper flere å gå i samme fella.
Pippipp Skrevet 1. september 2008 #17 Skrevet 1. september 2008 Litt off topic, men er det ikke fort gjort at det blir ujevnt? Hvis det blir vondt og man beveger øyet ufrivillig mener jeg.. Og hvor mye koster permanent eyeliner sånn ca?
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 1. september 2008 #18 Skrevet 1. september 2008 Har også vært hos Solvår Hegge og fått øyenbryn, og er kjempefornøyd! Jeg er skikkelig kresen på hvordan jeg vil ha de, og er ekstremt nøye på farge, form osv.
Gjest Gjest_Berit_* Skrevet 7. september 2008 #19 Skrevet 7. september 2008 :)Hei Jeg har også blitt tatovert av Birgitte Vistung som er på Charissima hudpleie på damplassen! Jeg har tatt eyeliner oppe og litt nede. jeg ver veldig redd for at det skulle se unaturlig ut siden jeg er litt opp i årene,og hørte meg litt rundt. Jeg må si jeg følte med en gang at jeg kom i trygge hender da jeg kom til henne. Hun viste meg bilder av arb fra før.forklarte meg,og forberedte meg på en 100% ærlig måte.Jeg fikk Bedøvelse og alt gikk jo utrolig bra! Jeg fikk mye tips om hve jeg skulle gjøre i etterkant slik at eyelineren ville bli penest og sitte,og ikke minst så fikk jeg et godt tips slik at jeg ikke ble hoven dagen etter.........ble ikke hoven og er veldig fornøyd med at jeg valgte Birgitte! for nå ser det ut som jeg har masse øyevipper og det er utrolig pent. jeg vil ANBEFALE BIRGITTE PÅ DET STERKESTE. JEG ER SÅ FIN! Mvh Berit
Gjest Tøtto Skrevet 22. oktober 2008 #20 Skrevet 22. oktober 2008 Heeeei Men hva med Bergen??? Ser dere omtaler mange dyktige folk i Oslo- området her, men hvor kan man gå i Bergen????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå