Gå til innhold

Noen som skal på Quart`n ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vi lyst til for en gang skyld....:) Spesielt fordi Røyksopp og Coldplay er med.... *sukk* Jeg vil jeg vil jeg vil... Og vi skal nok få det til.

Men så på et eller annet program på TVNorge nå og hørte at femdagerspassene til Quartfestivalen snart var gått tom ,- eller no`!

Jeg FATTER ikke at de kan legge disse ut for salg allerede ! ? ! ?

Og hvor får vi egentlig kjøpt billettene ?

Posten ?

Føler at vi begynner å få dårlig tid jeg.... :x Bør vi få ut finger nå og løpe og kjøpe ? Hørte dessuten at alle billettene ikke var lagt ut for salg ennå......

Hjelp!

Dette MÅ vi få med oss!

Noen flere som skal ? Eller har noen synspunkter ?

Diva :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fremdeles mange billetter igjen, du kan jo prøve hjemmesia www.quart.no

Gjest Hvitveis
Skrevet

Klok av skade vil jeg bare fortelle at hjemturen fra Kristiansand til Oslo i fjor gikk i ca. 20 km. HELE veien. * Grøss & gru * aldri mer hjem på en søndag!

(Men som telemarking trenger du kanskje ikke ta E18?)

Skrevet

Jeg skal på quart`n i år. Kjøpte biletter for noen dager siden og da var det mange igjen.

Gjest Mzfire
Skrevet

Jeg har kjempe lyst til å dra på Quart festivalen. Har aldri vært på det før jeg. Diva har du vært der før? Hva er det som skjer på sånne festivaler da? Jeg har så lyst til å oppleve et sånt arrangemang, det er jo et typisk ungdomsted :)

Skrevet

Tusen takk for tips :)

Dette MÅ vi få med oss....

Hvitveis : vi må dessverre ned på E-18 *grøsse* Får se hvordan vi planlegger det....:)

Mzfire : Det burde du! Jeg tror det er kjempegøy:) Jeg har ikke vært der før heller. Men skulle egentlig i fjor, i forfjor og året før der igjen....blabla. Klarte aldri å gjøre noe med det, og jeg har stort sett hatt sommerjobb på disse tidspunkt. Bli me`da vel :ler:

Diva :D :briller:

SØRRRRRLANDET, HER KOMMER VIIII :briller:

(I hope....)

Gjest THYR1
Skrevet

Jeg skal 8)

Var der i fjor og skal i år.....mega opplevelse.

Har leid meg terasse leilighet i år igjen for hele uken, siden det var så herlig og bo sånn i fjor.

Skal bestille meg et 5-dagers pass i dag tenkte jeg.

Og billetter får du på www.billettservice.no

Skrevet

Har aldri vært på Quart....tror ikke det blir i år heller. Men jeg skal på Roskilde !!!!!

Skrevet

sexysadie : De mest kjente er vel Coldplay og Rõyksopp (for min del asså!), men sjekk ut linken fra Kristiane, og meld deg på mottakelse av nyhetsbrev på mail fra siden! Kjekt å ha hvis man tenker seg på festivalen:)

Diva :kul:

Skrevet

Åja! :D Åja! :D Åja! :D

Gleder meg som en tulling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...