Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Egentlig sier overskriften alt. Jeg tar selvsagt også initiativet, men jeg orker ikke å gjøre det alltid. Jeg trenger å føle meg attraktiv og begjært. Et problem er jo også at jeg blir kjedeligere og kjedeligere i senga selv. Jeg får jo ikke noe skikkelig tilbakemelding på det jeg foreslår, det hele "lønner" seg ikke. Vi har et veldig godt forhold på alle andre punkt, men nå drømmer jeg stadig oftere om en affære. (Det får forbli en drøm, jeg er ikke av den utro typen.)
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg får jo ikke noe skikkelig tilbakemelding på det jeg foreslår, det hele "lønner" seg ikke. Dette kan kanskje misforstås. Jeg gjør jo også ofte ting, ikke bare foreslår dem. men uansett hva jeg prøver, er resultatet like fraværende. Jeg sendte ham en link nå, en test om "hvor god er du i senga". Kanskje han får et par tips der.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Egentlig sier overskriften alt. Jeg tar selvsagt også initiativet, men jeg orker ikke å gjøre det alltid. Jeg trenger å føle meg attraktiv og begjært. Et problem er jo også at jeg blir kjedeligere og kjedeligere i senga selv. Jeg får jo ikke noe skikkelig tilbakemelding på det jeg foreslår, det hele "lønner" seg ikke. Vi har et veldig godt forhold på alle andre punkt, men nå drømmer jeg stadig oftere om en affære. (Det får forbli en drøm, jeg er ikke av den utro typen.) her er det motsatt. jeg tar absolutt aldri initiativ i sengen og da mener jeg virkelig aldri, 0 %. Grunnen til det er at fra å være seksuelt pågående og initiativrik så har jeg ikke fått noe igjen for det av min mann. Han gir ingenting tilbake og det er dønn kjedelig. Så det er en grunn til det meste. Spør han hvor problemet ligger.Kanskje han kjeder seg like mye....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå