Arwen Skrevet 11. mars 2003 #1 Del Skrevet 11. mars 2003 Noen her som har vært på Hawaii? Lurer litt på hva dere betalte og hvordan standaren der dere bodde var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 11. mars 2003 #2 Del Skrevet 11. mars 2003 jeg vil også høre! litt besatt av hawaii. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 11. mars 2003 JA! Bryllupsreisen vår skal gå dit. Planen er Maui Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. mars 2003 #4 Del Skrevet 12. mars 2003 Har vært der, men det var da jeg var sju år så jeg husker ikke så mye akkurat... Men vi var på Maui blandt annet, og oppe på den her digre vulkanen og så på soloppgang. Det husker jeg veldig godt! Var en drømmeferie, virkelig... Bare litt synd at jeg var så ung, for jeg husker jo så lite av det.. Tror jeg må titte litt i albumene neste gang jeg skal hjem til foreldrene mine, minnene kommer gjerne tilbake når man ser bilder. Men det var i alle fall kjempeflott, deilig vann og masse spennende å finne på. Vi var på en slik plantasje og smakte alle slags rare frukt, og på ett show av noe slag der de danset med bastskjørt og vi fikk Hawaii-mat. Kan virkelig anbefales, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #5 Del Skrevet 12. mars 2003 Kjenner noen som har vært der, og de sa at alt var dyrt! Norske priser og høyere. Ellers var visst standarden ok, men nå husker jeg ikke akkurat hvor de hadde vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 12. mars 2003 #6 Del Skrevet 12. mars 2003 har liksom en fiks ide om at skal jeg noen gang gifte meg, skal det skje på hawaii. det jeg ihvertfall vet, er at det er en del forskjell på de forskjellige øyene. www.lonelyplanet.com har garantert informasjon, ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. mars 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 12. mars 2003 Har akkurat bestilt meg reisebok om Hawaii. Kan jeg hvertfall drømme meg bort litt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest østlandspike Skrevet 13. mars 2003 #8 Del Skrevet 13. mars 2003 Hei! Jeg var der i høst utenfor sesong. Utrolig vakkert og perfekt vær. Ikke plagsomt varmt pga luftfuktigheten. Ca 28 grader i vannet. Anbefales på det varmeste. Men ikke la deg lure av byråene der som selger overprisete turer på øyene. Å fly mellom øyene koster ca 1000 kr. Hawaii skal være den vakreste. Det er ikke så dyrt der bortsett fra midt i de verste turiststedene. Menneskene er veldig hyggelige og avslappede. Vi bodde på ganske fint hotell ved stranden. Kostet ca 600 kr per natt for rommet. Hadde da bar og svømmebasseng og balkong. Sjekk på northwest sine hjemmesider. De selger pakketurer dit. tror adressen dit er nwa.com Jeg skal tilbake dit en gang. Når jeg skal gifte meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 20. mars 2003 Fikk reiseboka mi om Hawaii i dag. Det er ingen tvil: dit går vår bryllupsresie!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 20. mars 2003 #10 Del Skrevet 20. mars 2003 lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå