Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ida78
Skrevet

Skal ha macbook nå, tenker å kjøpe fra eplehuset.no. Tror dere maskinen kommer til å gå ned noe særlig i pris på 1,5mnd? Må ha den til midten av august. (Skal ha den på 10 990kr).

Og et annet spm; dersom jeg bestiller den fra eplehuset.no, kan jeg da levere den inn til evt reparasjon o.l i eplehusets butikk i bergen dersom det skulle oppstå feil? Og uten å betale? (om det skjer iløpet av det året det er garanti på maskinen)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tweek
Skrevet

Tviler på at den kommer til å gå ned. Macer er jo ikke kjent for å være på tilbud ;) Lureste er å kjøpe den i butikk, for da er det mye enkelere hvis noe skulle gå galt. Men ikke kjøpt den i ferien for da gjelder vel ikke studentrabatten din?

Skrevet

Prisen pleier å være rimelig stabil, men de oppgraderer prosessor og litt sånt med jevne mellomrom. Utviklingen går raskt når det gjelder elektronikk, og stort sett er det beste å kjøpe når man trenger det, og ikke se seg tilbake på om man kunne gjort et bedre kjøp om man hadde ventet.

Gjest Tweek
Skrevet

Men kanskje du skal vente til høsten, hvis ikke det er akutt behov for data nå? Særlig hvis du har en i mellom tiden.. Men studentrabatt kan du spare litt penger på det og til høsten kommer også nytt operativsystem (men det er vel ikke før i oktober da.. )

Skrevet
Men kanskje du skal vente til høsten, hvis ikke det er akutt behov for data nå? Særlig hvis du har en i mellom tiden.. Men studentrabatt kan du spare litt penger på det og til høsten kommer også nytt operativsystem (men det er vel ikke før i oktober da.. )

Har man studentrappat på macbook?

Og hvor?

Studentbeviset mitt gjelder hvertfall for ferien og, siden det ikke er siste året!

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg trodde det skulle funke overalt. Men vet ikke om det kommer ann på hvilken skole/fag du er på. Men man kan værtfall få på apple.ccom/no eller noe..

Skrevet

Dette må undersøkes :)

Skrevet

Nevøen vår på 12 kjøpte seg iMac, og han oppga bare navn på skolen han går på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...