Gjest ida78 Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Skal ha macbook nå, tenker å kjøpe fra eplehuset.no. Tror dere maskinen kommer til å gå ned noe særlig i pris på 1,5mnd? Må ha den til midten av august. (Skal ha den på 10 990kr). Og et annet spm; dersom jeg bestiller den fra eplehuset.no, kan jeg da levere den inn til evt reparasjon o.l i eplehusets butikk i bergen dersom det skulle oppstå feil? Og uten å betale? (om det skjer iløpet av det året det er garanti på maskinen)
Gjest Tweek Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Tviler på at den kommer til å gå ned. Macer er jo ikke kjent for å være på tilbud Lureste er å kjøpe den i butikk, for da er det mye enkelere hvis noe skulle gå galt. Men ikke kjøpt den i ferien for da gjelder vel ikke studentrabatten din?
Bhrsrk Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Prisen pleier å være rimelig stabil, men de oppgraderer prosessor og litt sånt med jevne mellomrom. Utviklingen går raskt når det gjelder elektronikk, og stort sett er det beste å kjøpe når man trenger det, og ikke se seg tilbake på om man kunne gjort et bedre kjøp om man hadde ventet.
Gjest Tweek Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Men kanskje du skal vente til høsten, hvis ikke det er akutt behov for data nå? Særlig hvis du har en i mellom tiden.. Men studentrabatt kan du spare litt penger på det og til høsten kommer også nytt operativsystem (men det er vel ikke før i oktober da.. )
Amalie_85 Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Men kanskje du skal vente til høsten, hvis ikke det er akutt behov for data nå? Særlig hvis du har en i mellom tiden.. Men studentrabatt kan du spare litt penger på det og til høsten kommer også nytt operativsystem (men det er vel ikke før i oktober da.. ) Har man studentrappat på macbook? Og hvor? Studentbeviset mitt gjelder hvertfall for ferien og, siden det ikke er siste året!
Gjest Tweek Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg trodde det skulle funke overalt. Men vet ikke om det kommer ann på hvilken skole/fag du er på. Men man kan værtfall få på apple.ccom/no eller noe..
lillesky Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Nevøen vår på 12 kjøpte seg iMac, og han oppga bare navn på skolen han går på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå