Arkana Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Kan noen anbefale meg en god frisør i Lillestrøm?
Gjest Borghild Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Hairport på Lillestrøm stasjon er veldig bra.
Impala Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Hairport på Lillestrøm stasjon er veldig bra. Enig
Gjest Skya Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 De som jobber på Kari Jannes salong på Lillestrøm Torv synes jeg er flinke. http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/kari.../1676623024.htm
Gjest -eline- Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Hairport på Lillestrøm stasjon er veldig bra. Har bare vært der en gang, men jeg var ikke spesielt fornøyd (det var rett og slett ikke spesielt pent klippet og passet ikke ansiktsformen min i det hele tatt...) og har ikke tenkt meg dit igjen... Men de har jo flere frisører enn hun jeg brukte. Har hørt mye bra om Svetlana Jouini som driver "S. Style frisør” ligger i Storgata 44 (vis-a-vis Fagerborg hotell), hun har bla vunnet flere NM-titler.
Arkana Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2007 Hmmm, litt delte meninger altså. Kanskje jeg like godt skal dra til Oslo dit jeg pleier, bare tenkte jeg kunne finne meg en ny nå når vi har flyttet (ikke at det er så fryktelig langt til Oslo da). Men dette er kanskje ikke rette tiden å eksperimentere med frisører på.
Ludvig sin mamma :) Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Lisette hos Studio Alf på torvet er kjempeflink!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå