Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg og en kollega har hatt en liten flørt på gang på mail etc. Nå lurer han på om jeg ikke kan bli med på toalettet her på jobb for å gi han en "håndjager". Vi har ikke vært intime på noen måte før, men jeg må si jeg tenner litt på et sånt direkte kinky forslag. Er dette lurt? Skal jeg ta sjansen? (vi jobber ikke direkte sammen, men på samme arbeidsplass)
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Nei, ingen av oss er forhold. Har fått litt kalde føtter nå...tenker at det virker alt for "slutty"..
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Tja. Synes det er litt mindre flaut når det er han som må "vise" seg frem. Dessuten er ikke akkurat toalettene her byggd for veldig avanserte aktiviteter. Tror jeg ville få et kick av det uansett - en kjekk fyr, så jeg er litt nysgjerrig han "down there".
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 TS her igjen. Det anbefales - veldig spennende:-)
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Jeg og en kollega har hatt en liten flørt på gang på mail etc. Nå lurer han på om jeg ikke kan bli med på toalettet her på jobb for å gi han en "håndjager". Vi har ikke vært intime på noen måte før, men jeg må si jeg tenner litt på et sånt direkte kinky forslag. Er dette lurt? Skal jeg ta sjansen? (vi jobber ikke direkte sammen, men på samme arbeidsplass) Go for it! Men jeg ville ha gått for en blowjob
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Go for it! Men jeg ville ha gått for en blowjob I went for it. Blowjob blir litt for intimt for meg. Virket som han ble fornøyd uansett. Ble mye søl for å si det sånn
Gjest Gjest30 Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 I went for it. Blowjob blir litt for intimt for meg. Virket som han ble fornøyd uansett. Ble mye søl for å si det sånn Supert ! Hvor lang tid tok det? og hvor havnet ladningen?
Gjest David John jr. Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Dont get laid where you get paid ......................
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 I went for it. Blowjob blir litt for intimt for meg. Virket som han ble fornøyd uansett. Ble mye søl for å si det sånn Hvorfor tok dere ikke heller en skikelig knull... så hadde du blitt litt fornøyd også......
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Supert ! Hvor lang tid tok det? og hvor havnet ladningen? Hehe...nysgjerrigper
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 Hvorfor tok dere ikke heller en skikelig knull... så hadde du blitt litt fornøyd også...... Kanskje en annen gang. Toalettet er litt trangt og lytt...
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #15 Skrevet 13. juni 2007 Hehe...nysgjerrigper Ja, fortell. 3min eller 10 min. Buksa på knea? osv.
Gjest Gjest30 Skrevet 14. juni 2007 #16 Skrevet 14. juni 2007 I went for it. Blowjob blir litt for intimt for meg. Virket som han ble fornøyd uansett. Ble mye søl for å si det sånn Blir det en hyrdestund i dag også?? Eller skal det kun være en engangs hendelse? Fortell litt detaljer fra i går da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå