Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

er det vanelig at lgegen tar klamydiatest når mann er på gynokologisk undersøkelse etter manner blitt gravid???

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ingen som kan savare meg???

Kan mann gå gjennom graviditeten uten å merke at mann har klamydia???

Skrevet

Ja dette er fult mulig og gå igjennom graviditeten uten symptomer på Klamydia. de fleste Leger tar en klamydia test for og forsikre seg mot dette. 12

Skrevet

Hei anonym.

Hvis du er gravid så ta en test for sikkerhets-skyld.

En kan ha klamydia lenge før en merker noe.

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde klamydia ... uten å vite det .. men da jeg ble gravid tok legen tester og da fikk jeg vite det!! Det kom som ett sjokk, trodde jo ikke at jeg hadde noe sånt.

Fikk antibiotika i 10 dager for det, da jeg ikke kunne bruke vanlig kur som er mye kortere pga graviditeten. Mannen min måtte også få behandling av den kortere typen.

Jeg hadde ingen smerter, symptomer på at jeg hadde dette.

Ganske skummelt.

Skrevet

Hei, Anonym!

Det er faktisk veldig få som merker at de har Clamydia. Når man merker det kan det faktisk ha gått så langt at det kan føre til permanente skader (mange kvinner oppdager at de har Clamydia ved at de får betennelse på eggstokkene eller noe slikt, som kan føre til at man ikke kan få barn). Man kan ha hatt Clamydia i mange år, og jeg er enig med deg. Det er skremmende.

Man anbefaler å teste seg etter endt forhold (evt. før et nytt forhold), evt. årlig hvis man bytter sexpartner ofte. Dette for å finne hvor smitten kommer fra, slik at den som har smittet deg også får behandling.

Håper du skjønte noe av dette rotet, jeg er fryktelig trøtt i dag! icon_smile.gif

Maggie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...