Gjest trinidad Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg fant ut at profilen min på facebook ligger "ulåst" sånn at alle kan gå inn å se på profilen min selv om dem ikke er på venne listen min. vet noen her hvordan man gjør den "stengt" sånn at bare vennene mine kan få se på profilen?
La Luna Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 (endret) Gå til privacy og så profile. Endret 13. juni 2007 av La Luna
Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har et annet spørsmål: Jeg har satt tilgjengeligheten til profilen min (i privacy)slik at kun venner kan se den. Men jeg ser jo profilen min i blått når jeg har den oppe. Er det riktig? Jeg blir så usiker når jeg ser det. Jeg er forresten medlem av Norge-nettverket. Men hele det skal vel ikke ha tilgang på profilen hvis jeg har endret i privacy? Takk for svar hvis noen vet
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Ja, du vil se din egen profil i blått, fordi du har tilgang på den. Du kan evt lage en annen bruker for å gå inn og sjekke. Men om du bare har valgt at venner kan se profilen, skal du være sikker. Om du velger "all your friends and some/all of your networks" som kan se profilen, risikerer du at de som er med i Norway-nettverket kan se profilen din. NB - velg også at bare venner kan se ulike ting som bilder, posted items osv, da jeg tror at andre nettverket ellers får tilgang på dette.
Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Tusen takk for svar, gjest! Jeg har satt tilgjengeligheten veldig streng, men tror ikke jeg gidder lage en egen profil for å sjekke tilgjengeligheten min fra utsiden. Men svaret ditt beroliget meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå