Iblis Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jeg har lyst til å gi kjæresten min et anheng med en nøkkel, gjerne inngravert med initialer eller påskrift i gave til vårt jubileum som et symbol på at han har nøkkelen til hjertet mitt :rødme: Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt? Har letet litt og funnet på noen sider fra USA, men er litt skeptisk på å bestille slik over nett. Noen som har noen erfaringer med dette? Trenger nødvendigvis ikke med inngravering, men det hadde vært mer personlig. Endret 12. juni 2007 av Iblis
Iblis Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2007 Må gjerne komme med andre forslag til en romantisk gave til han, er jammen ikke lett å være kreativ på egen hånd!
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Du kan jo finne et fint nøkkelanheng i en butikk, og få den ingravert hos en annen
Aurela Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Syntes det var en litt fin gave jeg, har faktisk tenkt på noe slikt selv.. Hvor lenge har dere vært sammen? Du kan jo finne et fint nøkkelanheng i en butikk, og få den ingravert hos en annen Dette tenkte jeg også, kjøp en nøkkelring og spør en gullsmed og hjelp til inngravering.. Søtt Kan dessvere ikke komme på flere gave forslag, men er også intresert om andre har noen idéer Lykke til med gaven og gravering=D
Gjest Talula Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 (endret) Jeg fikk et sånt nøkkelanheng med inngravert navn og dato, og jeg synes det var en veldig søt gave Men jeg vet dessverre ikke hvor det er kjøpt/gravert Eller kanskje det var et kjede med et nøkkel - smykke du mente? I så tilfelle vet jeg nok dessverre ikke noe om det.. Endret 13. juni 2007 av Talula
silkestrå Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har lyst til å gi kjæresten min et anheng med en nøkkel, gjerne inngravert med initialer eller påskrift i gave til vårt jubileum som et symbol på at han har nøkkelen til hjertet mitt :rødme: Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt? Har letet litt og funnet på noen sider fra USA, men er litt skeptisk på å bestille slik over nett. Noen som har noen erfaringer med dette? Trenger nødvendigvis ikke med inngravering, men det hadde vært mer personlig. Mener du et smykke formet som en nøkkel, eller en nøkkelring? Jeg tolket innlegget ditt som førstnevnte, men ser at andre har tolket det annerledes, så er litt usikker på om jeg har misforstått helt her. dersom du er ute etter et anheng formet som en nøkkel vet jeg at Thomas Sabo har noen nydelige, men sjekket akkurat nettsiden, og ser at det kun ligger under damekolleksjonen, ikke under unisex, så da blir det kanskje litt for feminint. Ellers har de flere så nøkler under Charms Club, men det blir vel kanskje også for søtt for ham. Du kan iallefall sjekke nettsidene og se om du finner noe du liker:Thomas Sabo Legg forøvrig merke til teksten på sangen i bakgrunnen på Woman-kolleksjonen, - "You have the key, the key to my heart".. Thomas Sabo fås kjøpt i utvalgte gullsmedbutikker.
Iblis Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2007 Mener du et smykke formet som en nøkkel, eller en nøkkelring? Jeg tolket innlegget ditt som førstnevnte, men ser at andre har tolket det annerledes, så er litt usikker på om jeg har misforstått helt her. dersom du er ute etter et anheng formet som en nøkkel vet jeg at Thomas Sabo har noen nydelige, men sjekket akkurat nettsiden, og ser at det kun ligger under damekolleksjonen, ikke under unisex, så da blir det kanskje litt for feminint. Ellers har de flere så nøkler under Charms Club, men det blir vel kanskje også for søtt for ham. Du kan iallefall sjekke nettsidene og se om du finner noe du liker:Thomas Sabo Legg forøvrig merke til teksten på sangen i bakgrunnen på Woman-kolleksjonen, - "You have the key, the key to my heart".. Thomas Sabo fås kjøpt i utvalgte gullsmedbutikker. Var et smykke formet som en nøkkel jeg mente... Vet det kunne mistolkes
Iblis Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2007 Syntes det var en litt fin gave jeg, har faktisk tenkt på noe slikt selv.. Hvor lenge har dere vært sammen? Et år.. Ikke allverden, men det er liksom litt stort for det da :rødme:
silkestrå Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Et år.. Ikke allverden, men det er liksom litt stort for det da :rødme: Jeg kom over dette smykket på e-bay i dag, og kom til å tenke på deg. Kanskje dette kunne være noe? Nøkkelanheng
Gjest Gjest_Iblis_* Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Jeg kom over dette smykket på e-bay i dag, og kom til å tenke på deg. Kanskje dette kunne være noe? Nøkkelanheng Tusen takk, det var jo kjempe pent da :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå