Gjest klodrik Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 nå er vi på tuppa begge to, bare irritasjon hele dagen lang og kjefting over små bagateller... "og jeg tenker kun på meg" oppførsel og jeg blir så lei og oppgitt... er det lei av jobb og mas før ferien som gjør dette eller er vi på vei til krise... og er det vanlig før ferie eller er det mest vanlig i selve ferien..
Mrs. K Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Det er vel aldri så stor pågang på familierådgivningen som etter ferien, men om problemene startet før eller i ferien vet jeg ikke.
Nabodama Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 I ferien dukker mange ting opp fordi en da må tilbringe mye tid sammen. Ting som vanligvis dempes av en travel hverdag kommer til overflaten i ferien. Men ferien kan også være en god tid for å finne tilbake til hverandre dersom en prioriterer å bruke tid sammen til å kose seg, prate med hverandre, SE hverandre igjen, gjøre ting for hverandre osv. Forresten, se hva som skjer hvis du begynner å behandle partneren din på en ny måte. Smil mer, gjør småting for ham/henne, gi en klem, vær blid. Hvis du endrer oppførsel, vil partneren din gjøre det også. Se bare hvor lett godt humør smitter, og se hvor lett misfornøydhet og surhet smitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå