Gå til innhold

Hjelp med pris på Louis Vutton veske

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jente19_*
Skrevet (endret)

Hei, jeg prøver å finne pris på denne vesken, men har ikke særlig mye flaks. Er det noen som vet sånn ca? Jeg skal prøve å selge den på eBay, da det ikke er en veske jeg bruker.

Bilde

Jeg tror den kosta ca 50 pund, men er ikke sikker. Det var en gave, men jeg har ikke lenger noe godt forhold til personen jeg fikk den av, og liker ærlig talt ikke veska særlig godt... Den er ikke helt meg.

Så, hvis noen kan hjelpe meg å finne ut ca. pris blir jeg glad :)

Det er en veldig vanskelig veske å få tak i!

Innlegg endret. Det er KUN supermedlemmer som kan legge bilder i innlegg og signatur!

KGs regler.

- lillesky (mod)

Endret av lillesky
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

lillesky, det går ann å være litt koseligere?

hvis du først skal endre innlegget mitt, kan du endre linken til at det står "bilde" istedet for hele linken? jeg liker ikke å ha den linken liggende fremme slik. Takk.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ulovlig aa selge fakes paa e-bay!

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er ikke en ekte LV-veske, g som sagt over er det ikke lov å selge fakes der. Ingen produkter fra LV koster 50 pund ;) .

Gjest Gjest
Skrevet
lillesky, det går ann å være litt koseligere?

hvis du først skal endre innlegget mitt, kan du endre linken til at det står "bilde" istedet for hele linken? jeg liker ikke å ha den linken liggende fremme slik. Takk.

Det viktigeste er vel at du får vist fram bilde av den selvom det er en hel link vel? Det er helt vanlig å ha det sånn da ;)

Gjest Gjest_Jente19_*
Skrevet

Jeg vet da forskjellen på fake og ekte *himler med øynene* som sagt, jeg ANER ikke hva originalprisen var, jeg syntes å huske noe om femti pund, men veit ikke om det er riktig. Men veska ER ekte. Så :fy_fy:

og ang. linken: nei, jeg vil ikke ha den sånn, fordi det står navnet mitt i den. tulleter bilderegler.

Gjest Gjest_Jente19_*
Skrevet

Jeg glemmer hele tiden at jeg ikke kan redigere mine egne innlegg <.< jeg ANER ikke hvor mye 50pund er i norske penger,har ikke vært i england på mange, mange år. Så som sagt, det kan være noe jeg har plukka opp et annet sted.

Og gidd å være litt mer høflige og trivelige? Hva er det med dette forumet her og sure mennesker?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vet da forskjellen på fake og ekte *himler med øynene* som sagt, jeg ANER ikke hva originalprisen var, jeg syntes å huske noe om femti pund, men veit ikke om det er riktig. Men veska ER ekte. Så :fy_fy:

og ang. linken: nei, jeg vil ikke ha den sånn, fordi det står navnet mitt i den. tulleter bilderegler.

Om du vil at andre skal hjelpe deg så må du ikke være så sint, men du er jo 19 da :ler:

:popcorn:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg glemmer hele tiden at jeg ikke kan redigere mine egne innlegg <.< jeg ANER ikke hvor mye 50pund er i norske penger,har ikke vært i england på mange, mange år. Så som sagt, det kan være noe jeg har plukka opp et annet sted.

Og gidd å være litt mer høflige og trivelige? Hva er det med dette forumet her og sure mennesker?

sier du :overrasket: det er jo du som er sur og sint da

:popcorn:

Skrevet

Ikke for å være frekk, men den veska er uten tvil fake. For det første så koster ingen LV- veske 50 pund (som er rundt 650 norske kroner, usikker på kursen). Du ser også at mønsteret på denne veska forsvinner inn i sømmen. Det hadde det ikke gjort dersom den hadde vært ekte. Det blir nok vanskelig å selge den på nettsteder som ebay og lignende. Men du kan jo kanskje finne noen venninner som vil kjøpe den. Tviler på at du får 650 kr for den da, men...

Gjest Gjest
Skrevet

Dessuten er det straffbart aa selge fakes...

Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Det første som slo meg var også at dette var en fake veske. Dette avsløres særlig av sømmene på den nederste skinnkanten og metallfirkantene mellom hank og veske.

Så jeg hadde aldri kjøpt en slik veske på ebay. Og hvis det er riktig at den bare kostet 50 pund er det ikke tvil om at den er fake.

Endret av Elastica
Skrevet

Hvordan er skinnet på den? Mørkt eller lyst?

Prisen i seg selv vitner om at den er uekte så det holder. 50 pund? No way! 500 pund, så snakker vi..

Ikke så vanskelig å forstå at en ekte LV-veske ikke koster rundt 600 kr, da. :klaske:

Skrevet (endret)
Tviler på at du får 650 kr for den da, men...

Tviler på at TS får solgt den, ja. Det er massevis av fakes på Ebay, som ikke er brukt i det hele tatt. Da velger vel de som kjøper fakes heller en som da, nettopp ikke er brukt.

PS, trådstarter... kom fint inn på albumet ditt. Pass på.

Endret av Snasen
Gjest Gjest_Jente19_*
Skrevet

Snasen: Det er derfor jeg vil ha linken endret!!!!

Hva har det med at jeg er 19 med noe som helst å gjøre?... Jeg visste ikke personangrep var lov på KG.

Men greit, her er det ingen hjelp å få. Jeg vet den er ekte. Det fulgte med slik bevis (husker ikke hva det heter, nettopp stått opp) og slik pose som skal beskytte mot støv, i nydelig semsket skinn.

Skinnet på selve veska er en slags mellomfarge, en myk karamellfarge.

MØNSTERET går kanskje inn i sømmen, MEN ikke LV logoen, den står midt på, og en på hver side, perfekt symmetri på begge sidene. Det er forskjellen på en fake og ekte. Jeg kan tingene mine.

Og igjen: Jeg ante ikke om 50 pund hadde noe med den å gjøre, jeg hadde fått for meg at det var det, men når jeg sjekka kursen skjønte jeg jo at det var det ikke... Jeg er ikke så god i valuta, siden jeg ikke reiser så mye. Det har jeg da allerede sagt, så hvorfor dere terper på det... Jaja.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjære gjest, den vesken er super super fake, hvorfor late som noe annet??

Jeg har aldri fått med noe bevis på mine LV vesker, (kjøpt i forskjellige LV forretninger rundt i verden), men de er merket med et serienr som du kan sjekke opp over alt. Dessuten har jeg bare fått med tøypose som dustbag, og har aldri hørt om noen som har fått i semsket skinn.. Og jeg har ganske god peiling på LV da jeg samler på disse...

Det jeg vet er at endel veninner som har kjøpt fakes har fått meg "ekthetsbevis" slik at de skal tro det er ekte...

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Det jeg vet er at endel veninner som har kjøpt fakes har fått meg "ekthetsbevis" slik at de skal tro det er ekte...

Ja. Skal ikke Louis Vuittons vesker ha denne hengelåsen også?

Ellers gjelder det kanskje bare noen av veskene.

Jeg skal ikke si at den er fake, men får du vite prisen trådstarter så får du nok svaret ditt. Kanskje en fordel å vite hvor den er kjøpt også? :)

Jeg tror den koster rundt 5000 kanskje nærmere 6000?

Gjest Gjest
Skrevet
Men greit, her er det ingen hjelp å få. Jeg vet den er ekte. Det fulgte med slik bevis (husker ikke hva det heter, nettopp stått opp) og slik pose som skal beskytte mot støv, i nydelig semsket skinn.

Spiller ingen rolle. Det er forfalsknere som spesialiserer seg på å lage "ekte" kvitteringer, ekthetsbevis, støvposer mm.

MEN, hvis du fremdeles ønsker å gå videre med dette, så spør på LV forumet på www.purseblog.com Dette er damer som lever og ånder for vesker, så det de ikke kan er ikke verdt å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...