Gjest -Medlem- Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hei alle sammen Fikk i dag vite at jeg skal opp i rel. muntlig på torsdag. Oppgaven jeg fikk er: 1. Drøft forholdet mellom virkelighetsoppfattelse/menneskesyn og handling i minst to ulike religioner og/eller livssyn. Eller.. 2. Drøft det fenomenet at noen mennesker trekker seg tilbake fra "virkeligheten" og det hverdagslige for å nærme seg det guddommelige. Bruk eksempler fra minst to ulike religioner og/eller livssyn. --- Er det noen av dere der ute som har noen tips??
Pastor Knut Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Hei alle sammen Fikk i dag vite at jeg skal opp i rel. muntlig på torsdag. Oppgaven jeg fikk er: 1. Drøft forholdet mellom virkelighetsoppfattelse/menneskesyn og handling i minst to ulike religioner og/eller livssyn. Eller.. 2. Drøft det fenomenet at noen mennesker trekker seg tilbake fra "virkeligheten" og det hverdagslige for å nærme seg det guddommelige. Bruk eksempler fra minst to ulike religioner og/eller livssyn. --- Er det noen av dere der ute som har noen tips?? Det er torsdag i dag, så det er vel for sent å tipse. Men lykke til med din eksamen. Håper den går flott.
Tabris Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Synd jeg ikke så denne tidligere, ja. Men håper det gikk greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå