lillesky Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg synes blondt hår med mørkt hår under er ganske pent, ala dette (fant ikke bedre). Er det skikkelig ut? Hva annet kan man gjøre med blondt hår som gjør det mer "levende"? Link gjerne til bilder.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Om det er in eller ikke spiller for emg ingen rolle, siden jeg synes det ser veldig underlig ut. Husker det var en del som hadde slik frisyre for en fem års tid siden. Hvorfor ikke ta striper i det blonde håret, både striper som er lysere og mørkere og noen striper med litt rødskjær? det synes jeg iallefall kan være fint i blondt hår
Gjest Tweek Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 For å få mer liv synes jeg heller du kan ta forskjelige striper gjennom hele håret Jeg har sett tilfeller hvor mørkt hår under kan være veldig fint, men også sett det motsatte. Virker av og til som det er litt tilfeldig faktisk.
Tristessa Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Ut eller ikke, det ser i alle fall lite pent ut. For mer spill i håret kan lowlights (mørkere striper) gjøre susen. Selv pleier frisøren å tone håret mitt i en middels mørk gyllenblond tone før han legger inn lysere og mørkere striper, og det er jeg veldig fornøyd med.
Hobgoblin Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Om det er in eller ikke spiller for emg ingen rolle, siden jeg synes det ser veldig underlig ut. Husker det var en del som hadde slik frisyre for en fem års tid siden. Enig i at det var underlig - enkelte så mest ut som grevlinger! Men bildet trådstarter linket til, var ikke så verst. Jeg synes nå kanskje at striper er penere...
Aurela Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er enig at striper er penere! Syntes ikke blond hår med mørkt (spesielt sort) under er noe spesielt pent.. men det er meg da..
Gjest Frysepulver Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Jeg får litt sånn "Rebekka i Big Brother"-feeling, så det funker ikke for meg, gitt
lillesky Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2007 Jeg får litt sånn "Rebekka i Big Brother"-feeling, så det funker ikke for meg, gittHuff, det var ikke pent, nei... Tror jeg skal gå for striper (igjen).
Gjest Jeanette 14 Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg syntes at det er kult med litt mørkt under.. men skal du farge håret blondt, er det best å stripe det blondt, da virker det mer naturlig..
mari4ever Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 Ut eller ikke, det ser i alle fall lite pent ut. For mer spill i håret kan lowlights (mørkere striper) gjøre susen. Selv pleier frisøren å tone håret mitt i en middels mørk gyllenblond tone før han legger inn lysere og mørkere striper, og det er jeg veldig fornøyd med. jeg har håret mitt sånt så dette. det er veldig fint synes mange siden jeg har det ikke veldig mørkt under, bare litt brunt sånt du ser en liten kontrast;) de fleste tenker sikkert på svenske bimbo jenter med platinablondt hår og nesten svart hår under
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. oktober 2008 #11 Skrevet 19. oktober 2008 Håret mitt er naturlig mørkt under det, så med mindre jeg farger det får jeg ikke gjort noe med det Men det er bare lyst brunt under da, ikke svart!
Muffinsdilla Skrevet 20. oktober 2008 #12 Skrevet 20. oktober 2008 Så lenge man holder seg unna svart/mørkt brunt på håret under blir det fint! Men striper er veldig fint! både mørkere og lysere striper!
Smillas Skrevet 20. oktober 2008 #13 Skrevet 20. oktober 2008 Håret mitt er naturlig mørkt under det, så med mindre jeg farger det får jeg ikke gjort noe med det Men det er bare lyst brunt under da, ikke svart! Slik er håret mitt også! Og det er jeg veldig glad for. Får fram "spillet" i håret og ser tykkere ut enn om alt har samme farge. Får stadig høre fra frisøren at jeg er heldig som har den hårfargen naturlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå