Gjest Sorgfull! Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Les her! Dette er så ufattelig trist. Ja, jeg vet at det finnes mange barn som blir bortført og ikke får samme mediedekning. Men dette har foreldrene til Madeleine gjort selv, for å få mest mulig tips. De har reist til Tyskland, Nederland, Spania, Italia og Marokko for at media skal dekke saken mest mulig! Jeg håper at hun vil komme til rette snart. Og så håper jeg at ingenting har skjedd henne. Håper det finnes en person sammen med henne, som beskytter henne mot de andre. Stakkars jente, hun må være livredd! Hva kan jeg gjøre for å hjelpe? Har så lyst å hjelpe dem å lete etter henne....
Gjest Silmarill Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg leste det at de skulle ta pause fra "turneen" for å sørge ja.....
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Les her! Dette er så ufattelig trist. Ja, jeg vet at det finnes mange barn som blir bortført og ikke får samme mediedekning. Men dette har foreldrene til Madeleine gjort selv, for å få mest mulig tips. De har reist til Tyskland, Nederland, Spania, Italia og Marokko for at media skal dekke saken mest mulig! Jeg håper at hun vil komme til rette snart. Og så håper jeg at ingenting har skjedd henne. Håper det finnes en person sammen med henne, som beskytter henne mot de andre. Stakkars jente, hun må være livredd! Hva kan jeg gjøre for å hjelpe? Har så lyst å hjelpe dem å lete etter henne.... Pause for å sørge er rart. De har oppført seg som noen PR kåte folk.Det stinker av denne saken og foreldrene stinker værst På tide dem tok pause for å sørge
L@dy Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Pause for å sørge er rart. De har oppført seg som noen PR kåte folk.Det stinker av denne saken og foreldrene stinker værst På tide dem tok pause for å sørge Dersom min datter hadde forsvunnet, så hadde jeg snudd hver stein på denne kloden for at hun skulle bli funnet. Jeg skjønner veldig godt at foreldrene har gjort som de har. Håper de får jenta si tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Dersom min datter hadde forsvunnet, så hadde jeg snudd hver stein på denne kloden for at hun skulle bli funnet. Jeg skjønner veldig godt at foreldrene har gjort som de har. Håper de får jenta si tilbake. ALLE vil at hun skal bli funnet.Hadde det vært mitt barn ville jeg også ha vendt vær sten,men hadde holdt meg mer i bakgrunnen for å sørge fra dag 1
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Hvis mitt barn hadde forsvunnet ville jeg så klart sørget men jeg hadde ikke gitt opp håpet og letingen for det! Hadde jeg hatt midler til det så hadde jeg gjort akuratt som foreldrene til Madeleine. Jeg hadde ikke satt meg ned for å sørge men lett og lett! Jeg hadde nektet å reise hjem uten ungen min!
Gjest Jytte Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 (endret) Pause for å sørge er rart. De har oppført seg som noen PR kåte folk.Det stinker av denne saken og foreldrene stinker værst På tide dem tok pause for å sørge ALLE vil at hun skal bli funnet.Hadde det vært mitt barn ville jeg også ha vendt vær sten,men hadde holdt meg mer i bakgrunnen for å sørge fra dag 1 Blir helt sjokkerte over slike uttalelser. Hvem er dere som kan dømme mennesker som gjennomgår sitt livs største mareritt? Og man må jammen være genial som vet på forhånd hvordan en hadde reagert på å oppleve det samme som disse foreldrene har gjort. Jeg har vært gjennom en ekstrem hendelse med et av mine barn, og jeg klarte ikke sitte hjemme og vente - jeg måtte ut og lete selv og det var jeg med på helt til han ble funnet. Så jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri hadde sittet i ro uten å gjøre noe dersom et av mine barn var borte - aldri i livet. Og at foreldrene bruker media i sin søken etter barnet er helt forståelig.. De er ressurssterke mennesker som vet hvordan de skal gjøre ting .. da skal ikke de kritiseres for det .. Det å være aktiv, å bidra selv er hjelp til selvhjelp - det trodde jeg faktisk ethvert oppegående menneske visste. Endret 13. juni 2007 av Jytte
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Pause for å sørge er rart. De har oppført seg som noen PR kåte folk.Det stinker av denne saken og foreldrene stinker værst Det er jeg enig i. Det er noe suspekt med denne saken. Det er en del penger involvert. Vi vet alle hva folk kan gjøre for penger.
Gjest Gjest_Cleo_* Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Fælt så dømmende folk her, eier dere ingen medfølelse. Jeg håper det svir noe grønnjævlig den dagen dere gjør en feil som får fatale konsekvenser.
talin Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Fælt så dømmende folk her, eier dere ingen medfølelse. Jeg håper det svir noe grønnjævlig den dagen dere gjør en feil som får fatale konsekvenser. Pent lite dømmende du var da.
Gjest Labellamia Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 Blir helt sjokkerte over slike uttalelser. Hvem er dere som kan dømme mennesker som gjennomgår sitt livs største mareritt? Og man må jammen være genial som vet på forhånd hvordan en hadde reagert på å oppleve det samme som disse foreldrene har gjort. Jeg har vært gjennom en ekstrem hendelse med et av mine barn, og jeg klarte ikke sitte hjemme og vente - jeg måtte ut og lete selv og det var jeg med på helt til han ble funnet. Så jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri hadde sittet i ro uten å gjøre noe dersom et av mine barn var borte - aldri i livet. Og at foreldrene bruker media i sin søken etter barnet er helt forståelig.. De er ressurssterke mennesker som vet hvordan de skal gjøre ting .. da skal ikke de kritiseres for det .. Det å være aktiv, å bidra selv er hjelp til selvhjelp - det trodde jeg faktisk ethvert oppegående menneske visste.
Gjest Gjest_dentinox_* Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Jeg synes foreldre som ikke gjør noe er merkeligere.
Tule Skrevet 14. juni 2007 #14 Skrevet 14. juni 2007 hei jeg ma si meg lit enig med andre her di har jo andre barn di skal ta seg av og dete har pagat lenge og sete seg fast i portugal i steden for og dra hjem og sorge for orden runt dem jeg syns det er rart, greit at andre ogsa star pa det er selfolgelig riktig men dete virker som veldig resursterke folk andre barn som har blit borte har ike fat dene dekningen og jeg syns det virker som di har lenge drevet og eksponert seg sel andre tar for eksempel in privateterforskere og er mer i bakgrunen eterforskning er for fagfolk jeg er enig med andre her som sier at di vile stat pa men vert mer i bakgrunen hilsen
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #15 Skrevet 14. juni 2007 Jeg synes foreldre som ikke gjør noe er merkeligere. Det som er merkelig er at denne saken får så ekstremt mye mer medie oppmerksomhet en alle andre kidnappinger de siste 10 årene til sammen. Eller du mener kanskje at rike barn skal ha mer oppmerksomhet
T.S Skrevet 14. juni 2007 #16 Skrevet 14. juni 2007 Her var det mange som vet hva foreldrne burde gjort; hvordan og hvorfor. Merkelig så lenge alle bare er seg selv. Det er ikke foreldrene som har makt over media. Det er i medias makt å bestemme hva de vil kringkaste.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #17 Skrevet 14. juni 2007 Det som er merkelig er at denne saken får så ekstremt mye mer medie oppmerksomhet en alle andre kidnappinger de siste 10 årene til sammen. Eller du mener kanskje at rike barn skal ha mer oppmerksomhet Det er ikke snakk om at de er så veldig rike - det er snakk om at de vet hvordan de skal gjøre for å få oppmerksomhet rundt saken sin .. Og det bør ingen kritisere dem for ..
Gjest Eugene Onegin Skrevet 14. juni 2007 #18 Skrevet 14. juni 2007 Jeg synes foreldre som ikke gjør noe er merkeligere. galt er det ikke. Men hvorfor gjør ikke media dette for alle barn som blir kidnappet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå