Gå til innhold

St. Tropez Everyday selvbruner/bodylotion

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som har prøvd denne? Hvordan er fargen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd den! :)

Fargen er kjempefin. Jeg blir lett gul av selvbrunere, men ikke av denne. Ingen skjolder heller og det beste av alt er at jeg ikke lukter sur selvbruning etterpå :tommel:

Til forskjell fra andre selvbruningsbodylotioner så synst jeg den gir mer farge så for meg er 1-2 innsmøringer nok for å få en lys pen brunfarge. Etter 3 påføringer er jeg ganske brun selv om jeg bruker den lyste.

Gjest Yssen
Skrevet

Hvordan er det å sole seg med selvbruneren på? Jeg elsker å være utendørs, og ligge på stranda, men brunfargen kommer liksom aldri... Smører dere på en gang om dagen?

Gjest Gjest
Skrevet

Det høres bra ut. Jeg synes jeg blir mer guloransje enn brun av bl.a. Natusan sin. Mulig det er fordi jeg har rosa undertoner i huden.

Hvor får man kjøpt denne?

Skrevet
Det høres bra ut. Jeg synes jeg blir mer guloransje enn brun av bl.a. Natusan sin. Mulig det er fordi jeg har rosa undertoner i huden.

Hvor får man kjøpt denne?

Med natusan sin ble jeg påskekyllinggul, men med st.tropez everyday er jeg brun. Faktisk litt mer rødbrun istedet for gulbrun. Jeg kjøpte min på lookfantastic.

Gjest Gjest_cassie_*
Skrevet

Denne er blitt min sommerfavoritt!!

Bruker den et par ganger i uken og har hele tiden en jevn brun farge.

Har snart brukt opp en tube og skal definitivt kjøpe den igjen ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Denne er den beste jeg har prøvd.

Anbefales!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor får man kjøpt denne og hvor mye koster den sånn ca?

• 1 måned senere...
Skrevet

nå har jeg bestilt den lyseste bodylotion/selvbruner fra St-tropez everyday fra lookfantastic. Håper det blir bra!

Noen som har prøvd samme, bare til ansiktet?

Skrevet

hva koster denne? regner med den er i en helt annen prisklasse også, en natusan og dove ol?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...