Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når man treffer en og alt føles riktig-men bestemmer seg for å gi det tid- hvor lang tid er vanlig egentlig før man kaller seg kjærester? skal det draas ut i månedsvis eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Når man treffer en og alt føles riktig-men bestemmer seg for å gi det tid- hvor lang tid er vanlig egentlig før man kaller seg kjærester? skal det draas ut i månedsvis eller?

Ikke uvanlig det... Noen jeg kjenner var ikke kjærester før etter 3 måneder et annet par 4, dersom man bare dater kan det vel gå enda lenger tror jeg...

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke uvanlig det... Noen jeg kjenner var ikke kjærester før etter 3 måneder et annet par 4, dersom man bare dater kan det vel gå enda lenger tror jeg...

ok, jeg forstår det er fornuftig, likevel synes jeg det er såååå usikkert, hvertfall når jeg vil noe mer..

Gjest Gjest
Skrevet
skal det draas ut i månedsvis eller?

nei.

Gjest Gjest_MieW_*
Skrevet

det er mer uvanlig enn vanlig kjære deg. dere henger dee fast i den tynneste delen av tråden her ser jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor er det uvanlig?

Jeg mener kloke mennesker gir seg tid før de går inn i ett nytt forhold.

Selv har det gått fra nyskjerrig til jeg vil bli kjent med deg på vel 3 uker, synes det er fort nok egentlig.

Tidligere jeg har møtt en mann har det gått så fort at jeg har rømt for å si det slik

Skrevet

Det varierer jo fra par til par, det finner dere ut av selv. Hos oss tok det over et år.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Vi hadde heftig sex i ett halvt år før vi ble ordentlige kjærester

Gjest Bellatrix
Skrevet
Det varierer jo fra par til par, det finner dere ut av selv. Hos oss tok det over et år.

Jepp. Jeg kjenner folk som har brukt årevis og folk som ble sammen med en gang de møttes.

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Ja, dette varierer veldig!

Da jeg traff han som jeg er forlovet og samboer med nå, var vi venner i ca. 1 år før vi fant ut at det var noe mer.

Så hadde vi sex, så ble han med meg til mine foreldre mens vi "bare var gode venner" som jeg sa til familien :sjenert:

Så ble vi sammen på "ordentlig" (altså ofisielt) etter ca 6 mnd. som "bare gode venner" ;)

Tror kanskje at det har litt med alder å gjøre også.

Er du ung uten barn går det kanskje raskere, men er du i 30 årene og har eks. barn, leilighet og bil så tar man seg bedre tid

Edit: Skrifleif

Endret av Silmarill
Gjest Gjest
Skrevet

Årevis?

tenk hvis jeg kaster vekk år på denne mannen, nå har det gått vel 4 fantastiske uker- men jeg synes det er slitsomt å være usikker om det blir noe mer eller ikke, livredd for at det bare er sex osv- samtidig har jeg ingen grunn til å bryte eller tvile på denne mannen. Han sier at vi er i begynnelsen og at alt skal ikke skje med en gang,samtidig sier han veeeldig mye fint til meg, men jeg er jo så redd han bare sier det fordi han vil pule.

For ett liv :sprettoy:

vente i månedsvis................... :slåss:

Gjest Gjest
Skrevet

Må han si noe bestemt for at du skal falle til ro og bestemme at det ikke er noe annet enn, dine ord; pulings!

Tenk noe så enkelt; lær deg fire ord å si til en dame og du kan feie over henne i flere år mens hun aner fred og ingen fare!

Ironi til side! Du trenger nok å bli bedre kjent med din utkårede. Tid er bare et hjelpemiddel ikke noe hindring!

Gjest tomat Mina
Skrevet

Av og til sier det PANG, andre ganger tar det lenger tid. Dette kommer ann på alder som andre har nevnt, livssituasjon og hva slags forhold man har vært i tidligere.

Tørr jeg be om alderen din trådstarter? Hvor gammel er du og hvor gammel er han?

Gjest Verdens verste husmor
Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av Verdens verste husmor
Gjest Gjest_smulan_*
Skrevet
Av og til sier det PANG, andre ganger tar det lenger tid. Dette kommer ann på alder som andre har nevnt, livssituasjon og hva slags forhold man har vært i tidligere.

Tørr jeg be om alderen din trådstarter? Hvor gammel er du og hvor gammel er han?

Dette tror jeg på.

Ikke ta forhastede slutninger, det er ikke alltid det er så veldig smart. Lær hverandre å kjenne først før noe forhold innledes.

Lurer også på hvem alder ts er i?

Gjest Gjest
Skrevet
Årevis?

tenk hvis jeg kaster vekk år på denne mannen, nå har det gått vel 4 fantastiske uker- men jeg synes det er slitsomt å være usikker om det blir noe mer eller ikke, livredd for at det bare er sex osv-

Hvis han bruker mange år på deg er det vel fordi dere passer sammen og neppe for noe overflatisk...

Gjest Gjest
Skrevet
Dette tror jeg på.

Ikke ta forhastede slutninger, det er ikke alltid det er så veldig smart. Lær hverandre å kjenne først før noe forhold innledes.

Lurer også på hvem alder ts er i?

Han er 38 med barn fra tidligere, jeg er 28 med barn fra tidligere- jeg har spurt han om det bare er for sex-men han sier det ikke er det.

Men det skal ikke forundre meg om det er det likevel :slåss:

Gjest Gjest
Skrevet

Oki dersom han sier at det ikke er det så er det ikke det! Er du tryggere nå?

Jeg har jo som svarte svart og det må jo telle jævlig mye i og med at jeg har ikke har den fjerneste anelsen om hvem du,han, deres barn osv osv osv er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...