Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe meg et par sorte ballerinasko, men fant ikke helt det jeg hadde tenkt meg. Til slutt endte jeg opp med desse, men ble litt usikker når jeg kom hjem. Er dem for barnslige for noen i begynnelsen av 20 åra? Tenkte å bruke dem til drainpipes og shorts.

http://www.skoringen.no/grafik/sko/store/2317100810.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ihvertfall ikkje barnslege :)

Skrevet

Mary Janes er jo populære i alle aldre, og jeg syns ikke de er for barnslige for noen i 20-årene. Har de selv, og jeg blir snart 20 i alle fall ;)

Gjest Peachbud
Skrevet

Synes de var helt ok.

Likte reima, men syntes de så litt "slappe" og sammensunkne ut.

Tror ikke de vil få deg til å se barnslig ut.

Skrevet

Ikke barnslige nei, jeg er 32 og kunne godt tenkt meg disse. Fine var dem og det er jo masse av denne stilen nå.

Skrevet

Synes de var fine jeg, og jeg er 31 år :)

Skrevet

Synes også de er fine. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest synseren
Skrevet

De var søte, fine og aboslutt ikke barnslige.

Skrevet

Fine. Hvor mye kostet de?

Gjest TaraTarantell
Skrevet

barnslige? jeg syns dem er ""kjærring"".

Skrevet
Synes de var helt ok.

Likte reima, men syntes de så litt "slappe" og sammensunkne ut.

Tror ikke de vil få deg til å se barnslig ut.

Akkurat det jeg også tenkte.

Men jeg vet hvor vanskelig det er å finne ballerinasko! Jeg leter fortsatt etter fine svarte ballerinas :forvirret:

Skrevet

De blir nok ikke sammensunkne ut når man får dem på.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Fine, og absolutt ikke barnslige.

Skrevet
Akkurat det jeg også tenkte.

Men jeg vet hvor vanskelig det er å finne ballerinasko! Jeg leter fortsatt etter fine svarte ballerinas :forvirret:

Jeg kan anbefale disse i svart:

http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink=

Jeg kjøpte de i gull rett etter jul. Hadde de med på weekendtur nylig og de var livreddere. Fikk vonde gnagsår etter converseskoene mine, så jeg måtte hoppe i ballerinaene som til da var ubrukt. De viste seg å være like myke som sokker, men med hard såle slik at ikke alle små steiner osv kjentes. Ble så imponert over de at jeg bestilte de i svart. Fikk de på mandag og de er bare nydelige!

:hjerte:

Skrevet

Flott! Da tar jeg dem i bruk :)

Det var den reima som ga meg assosiasjoner med noen sko jeg hadde da jeg var liten, så det var den som gjorde meg usikker. De er helt stive, ikke slappe slik bildet kan gi uttrykk for.

Gjest Gjest
Skrevet

De var fine og så veldig behagelige ut :)

Skrevet
Jeg kan anbefale disse i svart:

http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink=

Jeg kjøpte de i gull rett etter jul. Hadde de med på weekendtur nylig og de var livreddere. Fikk vonde gnagsår etter converseskoene mine, så jeg måtte hoppe i ballerinaene som til da var ubrukt. De viste seg å være like myke som sokker, men med hard såle slik at ikke alle små steiner osv kjentes. Ble så imponert over de at jeg bestilte de i svart. Fikk de på mandag og de er bare nydelige!

:hjerte:

De så veldig søte ut ja :) Men er de veldig lavskjærte? Dvs, kan man se tærne når man har de på seg?

Akkurat hva jeg trengte, en god unnskyldning til å bestille fra La Redoute :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...