Timia Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg hadde tenkt å kjøpe meg et par sorte ballerinasko, men fant ikke helt det jeg hadde tenkt meg. Til slutt endte jeg opp med desse, men ble litt usikker når jeg kom hjem. Er dem for barnslige for noen i begynnelsen av 20 åra? Tenkte å bruke dem til drainpipes og shorts. http://www.skoringen.no/grafik/sko/store/2317100810.jpg
Rhiakath Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Mary Janes er jo populære i alle aldre, og jeg syns ikke de er for barnslige for noen i 20-årene. Har de selv, og jeg blir snart 20 i alle fall
Gjest Peachbud Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Synes de var helt ok. Likte reima, men syntes de så litt "slappe" og sammensunkne ut. Tror ikke de vil få deg til å se barnslig ut.
pusla Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Ikke barnslige nei, jeg er 32 og kunne godt tenkt meg disse. Fine var dem og det er jo masse av denne stilen nå.
Gjest synseren Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 De var søte, fine og aboslutt ikke barnslige.
Gjest TaraTarantell Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 barnslige? jeg syns dem er ""kjærring"".
venus* Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 Synes de var helt ok. Likte reima, men syntes de så litt "slappe" og sammensunkne ut. Tror ikke de vil få deg til å se barnslig ut. Akkurat det jeg også tenkte. Men jeg vet hvor vanskelig det er å finne ballerinasko! Jeg leter fortsatt etter fine svarte ballerinas
Kykkelikokos Skrevet 13. juni 2007 #15 Skrevet 13. juni 2007 De blir nok ikke sammensunkne ut når man får dem på.
Nicky B Skrevet 13. juni 2007 #17 Skrevet 13. juni 2007 Akkurat det jeg også tenkte. Men jeg vet hvor vanskelig det er å finne ballerinasko! Jeg leter fortsatt etter fine svarte ballerinas Jeg kan anbefale disse i svart: http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= Jeg kjøpte de i gull rett etter jul. Hadde de med på weekendtur nylig og de var livreddere. Fikk vonde gnagsår etter converseskoene mine, så jeg måtte hoppe i ballerinaene som til da var ubrukt. De viste seg å være like myke som sokker, men med hard såle slik at ikke alle små steiner osv kjentes. Ble så imponert over de at jeg bestilte de i svart. Fikk de på mandag og de er bare nydelige!
Timia Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 13. juni 2007 Flott! Da tar jeg dem i bruk Det var den reima som ga meg assosiasjoner med noen sko jeg hadde da jeg var liten, så det var den som gjorde meg usikker. De er helt stive, ikke slappe slik bildet kan gi uttrykk for.
venus* Skrevet 13. juni 2007 #20 Skrevet 13. juni 2007 Jeg kan anbefale disse i svart: http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= Jeg kjøpte de i gull rett etter jul. Hadde de med på weekendtur nylig og de var livreddere. Fikk vonde gnagsår etter converseskoene mine, så jeg måtte hoppe i ballerinaene som til da var ubrukt. De viste seg å være like myke som sokker, men med hard såle slik at ikke alle små steiner osv kjentes. Ble så imponert over de at jeg bestilte de i svart. Fikk de på mandag og de er bare nydelige! De så veldig søte ut ja Men er de veldig lavskjærte? Dvs, kan man se tærne når man har de på seg? Akkurat hva jeg trengte, en god unnskyldning til å bestille fra La Redoute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå