manducabulla Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg lurte på om noen har denne mp3 spilleren? Sliter litt med å finne ut hvordan "bildet" av artistens cover kommer der sangene blir spilt. Og om det er radio på den? Er litt forelska i den, så håper jeg finner ut dette :rødme:
Karambole Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har V, V Plus skal ha radio ja. Bildene dukker opp automatisk på min når de ligger i album-mappen ved overføring fra pcen (overfører hele mappen). Det er mulig musikkfilene må merkes ved overføring, med album/artist hvis det ikke er gjort fra før av. Veldig glad i spilleren min
manducabulla Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Hvor ligger den? Jeg klarer ikke helt lokalisere radioen. Og jeg får ikke bildene til å dukke opp. Hmm.
Skravla Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har samme men med 8 gb. Radio kom frem helt automatisk - husker ikke at jeg måtte lete. Det med bilder aner jeg ikke. Noen ganger kommer det og andre ganger ikke.
manducabulla Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Damit Jeg vil ha bilder, men men.. Jeg får vel prøve meg fram. Men legger jeg bare bildene inn i mappen med musikken til den artisten? Også skal de dukke opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå