Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg var å så på noen jeans i dag, men det var vanskelig å bestemme seg...... Hva liker dere av jeans fra Lee, Levis og Diesel?
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Glemte å skrive at jeg tenkte på de forskjellige modellene til lee osv, hvordan er modellene og ca pris?
Gjest Deception Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er for tiden begeistret for Levi's 481, som er en ganske rett, smal modell med lave baklommer. Normalt sett har jentebuksene til Levi's for mye "hofter"/jentefasong for meg, men denne er super. Prisen var 900, hvis jeg husker rett. Men for öyeblikket kunne jeg faktisk tenkt meg en moderat bootcutmodell fra Lee, tror den heter Coral.
Søtpotita Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er for tiden begeistret for Levi's 481, som er en ganske rett, smal modell med lave baklommer. Normalt sett har jentebuksene til Levi's for mye "hofter"/jentefasong for meg, men denne er super. Prisen var 900, hvis jeg husker rett. Men for öyeblikket kunne jeg faktisk tenkt meg en moderat bootcutmodell fra Lee, tror den heter Coral. Desse må eg sjekka ut!
Gjest Deception Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Desse må eg sjekka ut! Hvis du ikke har så veldig "kvinnelige"/runde hofter, vil du like Levi's 481, i hvertfall. Jeg kjöpte min hos JC.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Jeg så på en jeans fra Levis i dag, den kostet 900 å var knallfin. Det var en "kvinnelig" modell, prøvet den ikke dum som jeg var.....den var så fin atte den må jeg ha hvist jeg passer den den type modellen. Men jeg sjekket jo ikke det heller, typisk meg
Gjest Deception Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Jeg så på en jeans fra Levis i dag, den kostet 900 å var knallfin. Det var en "kvinnelig" modell, prøvet den ikke dum som jeg var.....den var så fin atte den må jeg ha hvist jeg passer den den type modellen. Men jeg sjekket jo ikke det heller, typisk meg 570 (rett) , 571 (smal) og 572 (bootcut) er alle kvinnelige modeller som burde passe de aller fleste.
Gjest Elastica Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Jeg elsker seven for all mankind jeans. Ingen over, ingen ved siden.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Acne har fine jeans, synes jeg. Acne Hep Pure og Ache Hep Sunny er favorittene!!
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 Hun sa at det var en rett modell, tror jeg så jeg skal notere meg nummeret. Er det noen av dere som vet hvorda Lee cade er, jeg kikket litt på den også, så kansje litt store ut i lommene bak men....
Søtpotita Skrevet 12. juni 2007 #13 Skrevet 12. juni 2007 Hvis du ikke har så veldig "kvinnelige"/runde hofter, vil du like Levi's 481, i hvertfall. Jeg kjöpte min hos JC. Ups, då er det nok feil bukser for meg. Eg har litt rumpe og hofter...men den frå Lee (Coral) er den grei til litt former?
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 12. juni 2007 #14 Skrevet 12. juni 2007 Lee Coral så veldig bra ut, hvilken butikk fører dem? Var på leting hos JC, Only, Carlings for en tid tilbake, men fant bare drainpipes...
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 12. juni 2007 #15 Skrevet 12. juni 2007 Eh, coral? Jeg lurte på om noen vet hvordan lee cade er ?
Gjest Deception Skrevet 13. juni 2007 #16 Skrevet 13. juni 2007 Lee Cade har i hvertfall litt bootcut. Utover det vet jeg ikke, for Lee har stort sett värt et merke jeg har holdt meg unna fordi de ikke passer fasongen min.
~white lady~ Skrevet 13. juni 2007 #17 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har ei bukse fra Denimbirds, kjøpt på Carlings. Den er rett i bena, og satt helt fantastisk på meg- har også litt rumpe og hofter. Ellers så liker jeg Lee best av de du nevnte, hadde ei i stretch stoff derfra som jeg elsket
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #20 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er veldig glad i Diesel, Replay og et par Levi's. Er veldig tynn, så disse buksene passer meg perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå