Gå til innhold

Noen her som bruker strømper?

Anbefalte innlegg

Gjest Stocking lover
Skrevet

Synes tynne mørkebrune eller sorte strømper er skikkelig flott og sexy. Men det må være ordentlige strømper, ikke strømpebukser.

Men jeg tro det er svært få jenter/damer som bruker det? Gjør du?

Dersom du ikke gjør det - kan du begrunne det?

De fleste menn synes det er flott! Har det noen betydning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De fleste menn synes det er flott! Har det noen betydning?

Men de fleste menn vil aldri vite om jeg bruker strømper eller strømpebukser...

Jeg bruker begge deler. Strømpebukser om vinteren fordi det er varmere, stay-ups når strømebukse-kanten ikke skal synes.

Dårlig tid for strømpefetisjister nå? :)

Gjest Stocking lover
Skrevet
Men de fleste menn vil aldri vite om jeg bruker strømper eller strømpebukser...

Jeg bruker begge deler. Strømpebukser om vinteren fordi det er varmere, stay-ups når strømebukse-kanten ikke skal synes.

Dårlig tid for strømpefetisjister nå? :)

Det første er vel litt opp til deg selv da? Er skjørtet kort nok eller får anledning til å skli litt opp kan du jo avsløre at du ikke bruker strømpebukser....

Skrevet
Det første er vel litt opp til deg selv da? Er skjørtet kort nok eller får anledning til å skli litt opp kan du jo avsløre at du ikke bruker strømpebukser....

Det har jeg ingen interesse av. Men for deg, så er det jo nesten positivt. Det betyr at det kan være mange flere som bruker strømper enn du tror ;)

Gjest StockDama
Skrevet

jeg bruker strømper når jeg bruker kjole, men kjole bruker jeg bare et par ganger i året...så ikke så ofte =D

Skrevet
jeg bruker strømper når jeg bruker kjole, men kjole bruker jeg bare et par ganger i året...så ikke så ofte =D

Fy, også med det nicket! :ler:

Gjest StockDama
Skrevet

Stock har ingenting med stockings å gjøre =D

stock er rett og slett noe med slekta mi å gjøre.

Skrevet

Sjelden, rett og slett fordi jeg går mest med bukser. De gangene jeg bruker kjole og skjørt er mest om sommeren og da er det fines med bare lår og legger.

Skrevet (endret)

ja, jeg bruker strømper noen ganger, men ikke tro at jeg forteller deg hvordan de ser ut og til hvilke anledninger :hoho:

Endret av lillesky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...