Kath Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jeg er en perfeksjonist og vet akkurat hva jeg vil ha og gir meg ikke før jeg finner det Jeg liker ikke de "pose"veskene alle brudesalonger selger og alle andre vesker de har hatt har ikke vært å finne i i Ivory. Men, i dag fant jeg endelig veske på ebay.co.uk!!! Har tidligere sett på ebay.com men fant ingen jeg likte, visste ikke at det var forskjell på ebay.co.uk og ebay.com??? Vil bare tipse dere om disse! VESKER!!! Kath P.S Jeg har bestilt (IVORY CLUTCH SATIN BAG HANDBAG WOMENS CLASP BAG) Endret 12. juni 2007 av Kath
Sympatia Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg tror jeg skal gjøre som *Emma* gjorde i sitt bryllup jeg, å ha tingene mine i veska til forlover. Tror jeg skal tipse forloveren min om de veskene der, for de var skikkelige fine. Trenger ikke veske selv da jeg ikke skal ha med lommebok, mobiltelefon og kamera. Men bare lipgloss, eyeliner og slikt...
*Emma* Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Som Sympatia sier hadde jeg ikke veske engang og følte aldri behov for det heller. Jeg la lebestift og 2 ark kleenex i veska til forlovern min - men de lå der hele kvelden og ble helt glemt. Så jeg kunne likegjerne droppet det Bare sånn som et tips i tilfelle du bare tenker at du må ha veske...
Kath Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Som Sympatia sier hadde jeg ikke veske engang og følte aldri behov for det heller. Jeg la lebestift og 2 ark kleenex i veska til forlovern min - men de lå der hele kvelden og ble helt glemt. Så jeg kunne likegjerne droppet det Bare sånn som et tips i tilfelle du bare tenker at du må ha veske... Jeg skal ikke ha min forlover rundt meg hele denne dagen, da hun er nybakt mamma, så jeg vil ikke risikerer å plutselig stå uten nødvendige midler Så jeg har et stort behov for å kamuflerer alt pikkpakket mitt Og nå har jeg jo funnet veske som matcher! Kath
Malama Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Følger en liten veske med kjolen min, med en detalj av mønsteret på kjolen på den. (ikke en typisk "poseveske", men helt enkel lita "festveske" med kort "håndleddstropp", ikke til å ha over skuldra. I hovedsak overlater jeg nok bæring av mitt "pikkpakk" til forlover, og denne veska kommer jeg ikke til å bære på hele dagen, men kanskje ha den strategisk plassert en plass jeg vet jeg finner den. Med lebestift og tamponger (jadda, typisk min syklus å rote seg til at jeg kommer til å trenge dem...) og naproxen dersom smertene ikke er over innen denne dagen. Men det var fine vesker der ja, og den du har funnet var jo fin den Hadde det ikke fulgt veske med min kjole vet jeg ikke om jeg hadde giddet skaffe en da, for jeg har ikke i utgangspunktet tenkt å bruke den (i alle fall hadde jeg ikke det før jeg oppdaga når mensen ventes...)
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Til Malma! Du veit at du får piller hos legen som utsetter mensen? Jeg har akkurat begynt på de(3 ganger om dagen da så jeg håper jeg husker de!) Er ikke sikkert jeg hadde giddi hvis jeg ikke hadde hatt første dagen på bryllupet da, jeg blir veldig dårlig så kunne ikke la det gå sin gang! Et lite tips hvis du ikke har tenkt på det (Litt of topic da )
Betsy Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 P.S Jeg har bestilt (IVORY CLUTCH SATIN BAG HANDBAG WOMENS CLASP BAG) Vesken var kjempefin! Det var den jeg la sånn umiddelbart merke til da jeg åpnet siden.
Malama Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Til Malma! Du veit at du får piller hos legen som utsetter mensen? Jeg har akkurat begynt på de(3 ganger om dagen da så jeg håper jeg husker de!) Er ikke sikkert jeg hadde giddi hvis jeg ikke hadde hatt første dagen på bryllupet da, jeg blir veldig dårlig så kunne ikke la det gå sin gang! Et lite tips hvis du ikke har tenkt på det (Litt of topic da ) Off topic ja... ja, jeg vet om disse pillene, men har såpass mye kluss med ustabil syklus som det er, at jeg ikke er så veldig lysten på å putte i den mer hormoner egentlig. Dessuten er altså mensen ventet antakelig et par dager før bryllupet, og om jeg faktisk får den da, så er jeg kvitt den til vi drar på bryllupsreise, tror det er bedre det, enn å utsette den til etter bryllupet, og derved ha den på ferien i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå